Jump to content

Na de storyline?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de story line van SA uitgespeeld en zit nu op 65% van het spel. Ik heb al een aantal andere jobs gedaan (Zoals het vinden van enkele oesters, een aantal challenges en dergelijke).

Nu weet ik niet meer precies wat ik nog moet doen. Bestaat er een programaatje waarmee je erachter kunt komen wat je hebt gedaan, en wat nog moet?

Dank!

Geplaatst:
Ik heb de story line van SA uitgespeeld en zit nu op 65% van het spel. Ik heb al een aantal andere jobs gedaan (Zoals het vinden van enkele oesters, een aantal challenges en dergelijke).

Nu weet ik niet meer precies wat ik nog moet doen. Bestaat er een programaatje waarmee je erachter kunt komen wat je hebt gedaan, en wat nog moet?

Op WikiGTA is een 100 %-checklist te vinden waarop werkelijk alles staat wat je moet doen om San Andreas voor 100 % uit te spelen. De betreffende pagina vind je hier: *KLIK*. Als je nog weet wat je allemaal hebt gedaan kun je de lijst uitprinten en afvinken wat je al hebt gedaan. Op deze manier kun je makkelijk zien wat je nog moet doen om het spel voor 100 % te voltooien.

Overigens bestaat er volgens mij inderdaad een programmaatje waarmee je kunt checken wat je nog precies moet doen, maar zeker weten doe ik dit niet. Iemand anders die me hierin kan aanvullen...?

Geplaatst:
Op WikiGTA is een 100 %-checklist te vinden waarop werkelijk alles staat wat je moet doen om San Andreas voor 100 % uit te spelen. De betreffende pagina vind je hier: *KLIK*. Als je nog weet wat je allemaal hebt gedaan kun je de lijst uitprinten en afvinken wat je al hebt gedaan. Op deze manier kun je makkelijk zien wat je nog moet doen om het spel voor 100 % te voltooien.

Dat klopt, deze lijst heb ik gezien maar ik weet niet meer precies wat ik wel en niet heb gedaan. Voorbeeld: ik heb de helft van de oesters, maar ik heb geen idee welke wel en welke niet. Dan is het nogal lastig zoeken naar de oesters die je nog moet.

Overigens bestaat er volgens mij inderdaad een programmaatje waarmee je kunt checken wat je nog precies moet doen, maar zeker weten doe ik dit niet. Iemand anders die me hierin kan aanvullen...?

Ik hoop het, want ik heb ook gehoord dat er zo'n programmaatje bestaat. via google kon ik hem nog niet vinden. Iemand tips??

Geplaatst:
Ik hoop het, want ik heb ook gehoord dat er zo'n programmaatje bestaat. via google kon ik hem nog niet vinden. Iemand tips??

Hij is ook wat lastig te krijgen, maar het gaat om 'SAMA' en dat staat voor 'San Andreas Mission Analyzer.' Ik was het progamma kwijt, maar heb het sinds eergisteren weer in mijn bezit. Ik heb hem voor je in mijn bijlagen gedaan, zodat anderen er ook van kunnen genieten. Het bestand overigens even downloaden en uitpakken, vervolgens SAMA starten en de savegame laden.

SAMA:

Geplaatst:

Dank U, -Matthijs- en NandroDavids

Mijn dank is groots.

Ben hier echt blij mee, en hoop dat er meer mensen van gaan genieten.

Bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Nog eventjes tussendoor wat SAMA betreft: Ik heb alles even 'geëxtract' naar het bureaublad, klik SAMA aan en dan krijg ik de volgende foutmelding:

foutmeldingii5.png

Iemand suggesties over wat het kan zijn?

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst: (bewerkt)
Nog eventjes tussendoor wat SAMA betreft: Ik heb alles even 'geëxtract' naar het bureaublad, klik SAMA aan en dan krijg ik de volgende foutmelding:

foutmeldingii5.png

Iemand suggesties over wat het kan zijn?

In de readme file staat bij stap 1 een site. Daar kun je een programma downloaden wat je nodig hebt om SAMA te kunnen draaien. Als het goed is moet hij het daarna gewoon doen!

Bewerkt: door henk__l
Geplaatst:

Yup, ik heb de link gevonden, ik heb het programma geïnstalleerd en hij doet het nu. :)

Bedankt!

Donwell

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...