Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een 100% saved game gedownload, die deed het niet toen probeerde ik wat andere saved games ( die ik had gedownload). Maar die werken ook niet.

Als ik op een savedgame klik sluit SA af en kom er zon fouten rapport, in de gegevens stond iets met: 6f6e_appcompat.txt

Weet iemand het probleem??

Geplaatst:
Ik had een 100% saved game gedownload, die deed het niet toen probeerde ik wat andere saved games ( die ik had gedownload). Maar die werken ook niet.

Als ik op een savedgame klik sluit SA af en kom er zon fouten rapport, in de gegevens stond iets met: 6f6e_appcompat.txt

Weet iemand het probleem??

Ik denk dat ik wel weet wat het probleem is, namelijk een verkeerde versie van je savegame. Momenteel zijn er meerdere veries van GTA SA. Een V1, V1.01 en V2. Vergeet V1.01, deze is niet van belang verder. Eigenlijk gaat het tussen V1 en V2. Heb je een V1 van het spel, dan heb je een V1 savegame nodig of anders zal de savegame het niet doen. Hij zal dan dezelfde melding geven als die jij nu aangeeft. Voor V2 geldt natuurlijk hetzelfde. Ik weet zo niet welke versie je savegame momenteel heeft, maar ik denk het een V1 savegame is, aangezien deze het meeste in omloop zijn. Probeer daarom deze savegames eens, doet die het niet? Dan heb je V1. Doet die het wel, dan kun je daar gewoon verder mee. Lees overigens wel de readme van die savegame door.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb versie 1.01, is het mogelijk om die te patchen naar 1.0?
Als je al V1.01 hebt, heb je al gepatched. In jouw geval kun je SA gewoon even opnieuw installeren want dan heb je hoogstwaarschijnlijk weer V1, óf V2 natuurlijk. Maak wel backups van je savegames, soms kunnen ze verloren gaan namelijk ;). Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Ik heb versie 1.01, is het mogelijk om die te patchen naar 1.0?
Als je al V1.01 hebt, heb je al gepatched. In jouw geval kun je SA gewoon even opnieuw installeren want dan heb je hoogstwaarschijnlijk weer V1, óf V2 natuurlijk. Maak wel backups van je savegames, soms kunnen ze verloren gaan namelijk ;).

oK :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...