Ice-T Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 hoe pas je je speler in GTA2 aan? ik ben gewoon met een paar vrienden GTA2 aant modden en we hebben nu een soort van Scarface gemaakt en wil het manneke een Mooi wit pak laten aantrekken.(pas beter bij de bijbehorende gang) ik heb gezocht of dit niet eerder is gepost en vond het niet dus ik vraag het nu aan jullie. Reageren
maarte41 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Je kan het uiterlijk van de speler veranderen in het script. Hiervoor heb je de volgende code nodig, die in je script moet staan om in je map te spelen. Je zal deze dus al in je script hebben. PLAYER_PED naam = ( X.x , Y.y , Z.z ) uiterlijk richting Door het getal bij 'uiterlijk' te veranderen krijg je een andere speler. Hier kan je de uiterlijken vinden. Ik weet niet juist welke ped helemaal wit is, maar wel weet ik dat Elvis bijna helemaal wit is. Je kan ook met de STYtool afbeeldingen exporteren in importeren uit de bestanden zodat je ze kan bewerken met paint of photoshop. Zo kan je ook je speler bewerken. Reageren
water Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Weet iemand ook of je uiterlijken van bijvoorbeeld de speler tijdens het spel kan veranderen? Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 PLAYER_PEDs kun je van outfit laten veranderen met SET_CHAR_GRAPHIC_TYPE. Het volgende script laat de speler tussen twee outfits wisselen iedere keer dat hij doodgaat: WHILE ( loop = 1 ) IF ( ( HAS_CHARACTER_DIED ( grnplayer ) ) AND ( grnoutfit = 0 ) ) SET_CHAR_GRAPHIC_TYPE ( grnplayer , GANG_GRAPHIC , 6 ) DELAY_HERE ( 80 ) SET grnoutfit = 1 ENDIF IF ( ( HAS_CHARACTER_DIED ( grnplayer ) ) AND ( grnoutfit = 1 ) ) SET_CHAR_GRAPHIC_TYPE ( grnplayer , GANG_GRAPHIC , 7 ) DELAY_HERE ( 80 ) SET grnoutfit = 0 ENDIF ENDWHILE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.