Wecked Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik heb de tutorial gevolgd van Typhoon! Dit is de link: Klik!. Alleen heb ik nu een vraag! Moet je perse je SA File Back-Uppen of hoeft dat niet persé?? Ik hoop dat iemand me kan helpen! Greetz Wecked!! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Hoeft niet, maar het verstandige is om het wel te doen. Mocht je SA crashen na een crash, dan kun je het als nog herstellen met de backup. Succes! Reageren
Rivel Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik wil nog even aanvullen op apple mac en ook op jou als je toekomstig nog veel gaat modden: Namelijk: Je kan beter in je documenten de gehele SA map even kopiëren! Dat is altijd handig voor als je SA crashed of niet meer werkt! Je moet dan maar even de twee mapjes veranderen! En je kan weer spelen! Want een reinstallatie van SA duurt nogal lang! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Heey all, Rivel heeft gelijk, ik heb al tientallen keren SA of een andere GTA opnieuw moeten installeren wegens het verkeert installeren van een mod. De hele map van het spel kopieeren is best wel handig. Alleen als je weet over welke files het gaat hoeft het niet, dan kan je gewoon die files backuppen. Fluitje van een cent, piece of a cake! Van J.V Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik denk een back-up van de map dat dat veel langer duurt. maar in totaliteit gaat dat wel sneller. maar de originele GTA3.img duurt ong 7min om te kopieren/plakken Reageren
Wecked Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Ik wil nog even aanvullen op apple mac en ook op jou als je toekomstig nog veel gaat modden: Namelijk: Je kan beter in je documenten de gehele SA map even kopiëren! Dat is altijd handig voor als je SA crashed of niet meer werkt! Je moet dan maar even de twee mapjes veranderen! En je kan weer spelen! Want een reinstallatie van SA duurt nogal lang! Nevermind!! Ik snap het had er te snel over heen gelezen!! Bewerkt: 8 mei 2007 door Wecked Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.