profile Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Het heeft wel iets. Maar dat is het dan ook. Mooie kleurkeuze en vorm ook. Maar op het vlak van "foto" is het niet echt goed . Gewoontjes maar mooi. Een 5 Reageren
Rivel Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik vind hem wel leuk, mar hij is nogal simpel! Je BG enzo! Deze techniek is erg leuk om te gebruiken, maar dan moet je sig. ook wat volller zijn! Hier heb je enkel wat gecentreerd en dan de opacity wat lager gezet! Een leuke techniek, maar dan moet er ok wat bij! 5/10 Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Bij mij is de uitkomst altijd het belangrijkst. En deze abstracte sig vind ik nog eens niet zo slecht. Wat meer kleuren was mss wel mooier geweest. Dat op de overlappingen de kleuren lichter worden vind ik mooi. Font is oké en past goed bij de rest van de sig. Aan de rechterkant heb je nog een extra 'golfje', dat kon je ook wel aan de andere kant doen, want nu is die aan de linkerkant zo donker. 7/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Comment: Mooi gedaan pitbul maar het is wat leeg . Je kon je naam met wat Gausian blur specialer maken . Rate : 7/10 Greetings .Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.