Jump to content

Wie heeft GTA: Vice City Stories?

Heb jij GTA: VCS?  

11 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij GTA: VCS?

• Nee, ik heb het spel niet.
      2
    • Ja, ik heb het spel wel
      9

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vraagde me al af van, 'Ik zal eens een topic openen waar iedereen kan zeggen of hij GTA: VCS wel of niet heeft', dit is dus het topic!

Bewerkt: door GTA Monster
Geplaatst:

Ik heb voor de ps2 ! :bier:

Vcs komt bij mij op de 2de plaats met leukste gta's.

:bier:

Geplaatst:

Ja, op Playstation 2. Best een leuk spel, zoals Empire Building, nieuwe verhaallijn, nieuwe zijmissies enz. Er waren zoveel nieuwe dingen bijgekomen dat ik het spel wou kopen ookal speelt het zich weer af in Vice city.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zeker weten Vice City Stories !

Een hele leuk spel is het wat er genoeg te doen valt met een leuke GTA sfeertje

En met de nieuwe mogenlijkheden wat je in VC ViceCity niet kon wist ik dat ik hem moest kopen!

Ik heb hem voor op de PSP (PlayStation Portable) heeft mooie grafische beelden en de missie's zijn ook zeer leuk dus JA ik heb Vice City Stories zeer leuk spel.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:
'Ik zal eens een topic openen waar iedereen kan zeggen of hij GTA: VCS wel of niet heeft'
Helaas, maar het is niet nodig om dit topic te openen. Kortgeleden heeft Big Boss namelijk al een topic geopend in Feedback waarin je kunt vertellen hoeveel delen uit de GTA-serie je hebt en welke dat precies zijn. Het betreffende topic vind je hier: *KLIK*. Zoals je daar kunt zien is er ook een handige poll bijgevoegd, zodat je de resultaten in één oogopslag kunt zien.

Topic gesloten wegens bovenstaande redenen :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...