Biocount Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Ben dus bezig met een signature. Alleen nu heb ik wat tips nodig. Hoe zouden jullie de signature afmaken? Gemaakt in photoshop cs2, V9.02 (De borders en schaduwen enz enz worden nog aangepast!) Alle tips zijn welkom! Bewerkt: 7 mei 2007 door Biocount Reageren
.Djanick Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 ik vind hem al aardig mooi maar ik heb misschien nog een paar tips. 1: gooi je font *lettertype* van nu weg en zet hem op een andere plaats *bijvoorbeeld erin* en maak hem iets kleiner. ook die Copyright teken kan je beter weglaten 2: deze font is nogal standaard en je kan beter een andere gebruiken * deze kan je downloaden op www.dafont.com* 3: je hebt een mooie border gemaakt maar ik vind de BG erin niet erg mooi erbij passen, je zou een andere BG kunnen maken misschien, iets meer Tech achtig ik hoop dat je er iets mee kan Reageren
AwiVC Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) ik vind hem al aardig mooi maar ik heb misschien nog een paar tips.1: gooi je font *lettertype* van nu weg en zet hem op een andere plaats *bijvoorbeeld erin* en maak hem iets kleiner. ook die Copyright teken kan je beter weglaten 2: deze font is nogal standaard en je kan beter een andere gebruiken * deze kan je downloaden op www.dafont.com* 3: je hebt een mooie border gemaakt maar ik vind de BG erin niet erg mooi erbij passen, je zou een andere BG kunnen maken misschien, iets meer Tech achtig ik hoop dat je er iets mee kan Dat heeft hij ( zeer waarschijnlijk) er tijdelijk opgegooid omdat een backgroundje alleen nogal makkelijk te rippen is Verder zou je misschien deze gehele bg kunnen duplicaten, een mooi font zoeken, op de bovenste bg een drop-shadow zetten, de tekst selecteren, tekst layer weghalen, en dan op delete drukken met de selectie op de bovenste bg =] Bewerkt: 7 mei 2007 door AwiVC Reageren
Biocount Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Me nickname met © was idd zodat niet iedereen me achtergrond ineens gaat gebruiken. En ik zal nog een beetje spelen met de shadows. Ik heb hem een beetje edit wat vindje hiervan? Kga nu kijken naar een mooie lettertype. En ik denk dat ik het in chrome ga doen met een glans erin. PS: In het witte vierkantje komt nog iets maar weet nog niet wat Bewerkt: 7 mei 2007 door Biocount Reageren
.Djanick Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 ik vind hem zo eerlijk gezegd minder mooi, de buitenste border heeft geen 90% grade hoeken en de border in de binnekant wel, misschien dat je die ook schuine hoeken kan geven netzoals de buitenste, ik denk persoonlijk dat het er dan beter bij staat Reageren
AwiVC Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Me nickname met © was idd zodat niet iedereen me achtergrond ineens gaat gebruiken. En ik zal nog een beetje spelen met de shadows. Ik heb hem een beetje edit wat vindje hiervan? Kga nu kijken naar een mooie lettertype. En ik denk dat ik het in chrome ga doen met een glans erin. PS: In het witte vierkantje komt nog iets maar weet nog niet wat Het plaatje wil niet laden bij mij ^^ Zou je hem misschien nog eens willen updaten? Reageren
Biocount Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Kheb dit er maar van gemaakt niet de mooiste maar had geen zin meer om er rustig aan tewerken Bewerkt: 7 mei 2007 door Biocount Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.