Jump to content

Fly School

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik heb vorige week een topic geplaatst om een RC missie uit te vliegen. Aangezien ik niet kon vliegen wou het niet lukken. Nu, ik heb zopas de Flyschool vrijgespeeld, maar die 3e opdracht wil maar weer niet lukken. Daarom vraag ik of iemand zo aardig zou willen zijn om voor mij (alweer :puh:) een vliegopdracht te willen vervullen.

Mvg

headhunterke

>>> Door Bling: Verplaatst naar 'Savegame Aanvraag Forum'.<<<

GTASAsf6.b

Geplaatst: (bewerkt)
Hoi, ik heb vorige week een topic geplaatst om een RC missie uit te vliegen. Aangezien ik niet kon vliegen wou het niet lukken. Nu, ik heb zopas de Flyschool vrijgespeeld, maar die 3e opdracht wil maar weer niet lukken. Daarom vraag ik of iemand zo aardig zou willen zijn om voor mij (alweer :puh:) een vliegopdracht te willen vervullen.

Mvg

headhunterke

Alleen de derde vliegopdracht? Dan doe ik die wel even. :Y

EDIT: Ik heb de vliegopdracht Circle Airstip en de vliegopdracht Circle Airstip and Land voor je gehaald.

Ik heb Circle Airstip and Land ook maar gelijk even voor je gehaald, omdat dat eigenlijk precies dezelfde vliegopdracht is als Circle Airstip, maar er komt bij Circle Airstip and Land ook nog eens bij dat je naast het vliegen door de corona's ook nog moet landen. Ik dacht, als Circle Airstip je niet lukt, dan zal Circle Airstip and Land je ook wel niet lukken.

Dit heb ik gescoord op de vliegonderdelen:

Circle Airstip: Gold (100%).

Circle Airstip and Land: Silver (95%).

Als je Circle Airstip and Land toch graag nog eens zelf wilt proberen, dan kan dat natuurlijk gewoon. Je kunt namelijk alle uitgespeelde vliegonderdelen gewoon opnieuw starten om ze nog een keer te doen. :)

Veel succes verder met de vliegschool en met de rest van GTA San Andreas. :)

Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post.

EDIT 2: Ook nog de rest van de vliegschool? Sorry, daar heb ik nu even geen tijd meer voor. :N

Misschien iemand anders? :)

GTASAsf6.b

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Mvg

headhunterke

Alleen de derde vliegopdracht? Dan doe ik die wel even. :Y

als je het niet erg vind, zou ik graag de volledige flyschool uit hebben want ik ben niet echt een goeie piloot en kheb dr mij al zitten op doodoefenen, en nog steeds geen verbetering... :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Flying school - Mission Passed!

Beloning: Flyinkg skill +

- 4 extra missies op Verdant Meadows.

- ..

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Flying school - Mission Passed!

Beloning: Flyinkg skill +

- 4 extra missies op Verdant Meadows.

- ..

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

iedereen hartelijk bedankt jongens :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...