Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heeft er al iemand opgemerkt dat "The Truth" heel goed gelijkt op willy nelson ook een weedrokende hippy tussen ()

Geplaatst:

daar heeft hij inderdaad wel iets van weg, het is "Willie Nelson" trouwens. Leuk is ook dat willie Nelson op K-rose te horen is met z'n hit "Crazy"

post-748-1178582197.jpgpost-748-1178582338.gifpost-748-1178582219.gif

Geplaatst:

ik vind hem er niet zo uitzien eerlijk gezegd ..

vooral het hoofd zelf niet ..

maarjah die hoofdband maakt het toch wel weer een beetje van zal het wel zo zijn of toch niet :D

Geplaatst:

nie echt.

Nelson heeft meer haar waardoor hij twee paardestaarten heeft terwijl Truth er maar 1 heeft.

Geplaatst:
nie echt.

Nelson heeft meer haar waardoor hij twee paardestaarten heeft terwijl Truth er maar 1 heeft.

Ze hoeven hem niet helemaal naa te maken he!

Ik vind hem er wel goed op lijken!

Had het zelf nog nooit gezien.

Maar ik ken Willy Nelson zelf niet, dus hoe zou ik het dan moeten geweten hebben. :clown:

Geplaatst:

Daar zit wat in.....Zelf heb ik er nog nooit naar geken.Goed gevonden.Hoe kom je eraan?

Geplaatst:
Daar zit wat in.....Zelf heb ik er nog nooit naar geken.Goed gevonden.Hoe kom je eraan?

fan van willy

Geplaatst:

Inderdaat wel wat hoor.

Vooral op de foto's van PatrickW.

Die bandana.En het gezicht.

Enkel het haar en de kleding is anders

Goed gevonden :tu:

Geplaatst:
is dit nu een EE?

Volgens mij wel:

Wat is een Easter Egg?

Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

En dat is dit toch ook he?

Geplaatst:

Als het nog niet eerder is opgemerkt :Y

En dat zou leuk zijn. Meestal is het fake.

Maar als het geen EE is...

Zou PatrickW hem niet op slot gedaan hebben?

Of gewoon wachten tot iederen zijn zegje gedaan had?

Geplaatst:
Als het nog niet eerder is opgemerkt :Y

En dat zou leuk zijn. Meestal is het fake.

Maar als het geen EE is...

Zou PatrickW hem niet op slot gedaan hebben?

Of gewoon wachten tot iederen zijn zegje gedaan had?

Uit het feit dat dit topic nog gewoon open is, mag je niet afleiden dat het dus om een EE gaat. Het is een mogelijke verwijzing. Topics worden hier gesloten om onnodige discussies te voorkomen als iets overduidelijk geen nieuwe EE is.

Geplaatst:

ik vind dat ze best wel op elkaar lijken, zo precies hoeft het niet nagemaakt te zijn. ik vind het al grappig dat ze een hippie in het spel nagemaakt hebben!

jaja, komt gelijk dat nummer ''I Wanna Be A Hippie'' van Technohead weer naar boven...

Geplaatst: (bewerkt)

niet alleen het uiterlijk maar ook zijn manier van doen en natuurlijk de drugs zijn gelijkend

Bewerkt: door dukeboy
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...