Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
ik vind dat ze best wel op elkaar lijken, zo precies hoeft het niet nagemaakt te zijn. ik vind het al grappig dat ze een hippie in het spel nagemaakt hebben!

jaja, komt gelijk dat nummer ''I Wanna Be A Hippie'' van Technohead weer naar boven...

:D Hahahaha :D Bij mij spookt dat: "If you're going to San Fierro/San Fransisco, dont forget to wear some flowers in your hair!" :bier: Klinkt lachen maar als ik aan "The Truth" denk ik meteen aan zoiets!

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben blij dat mijn topic zoveel reactie heeft we kunnen toch wel stellen dat "R" willie als voorbeeld heeft gebruikt.

Bewerkt: door Dutchy3010
Nutteloos plaatje verwijderd.
  • 7 maanden later...
Geplaatst:

Ja, ik denk zeker dat hij er op is gebaseerd is! Wel erg leuk, goed gevonden, weten we dat ook weer!

Geplaatst:
Ja, ik denk zeker dat hij er op is gebaseerd is! Wel erg leuk, goed gevonden, weten we dat ook weer!
Het was inderdaad een goede vondst, maar merk ook even op dat dit topic alweer ruim zeven maanden oud is. Ik wil je daarom graag even naar onderstaande quote doorverwijzen, afkomstig uit de regels van het EE-forum.
6) Het bumpen van een topic met een nutteloos bericht is niet toegestaan. Normaal mag het ook niet, maar ik zeg het hier even duidelijk, omdat ik toch mensen topics zie bumpen met een érg onnodig bericht, of een bericht dat er niks mee heeft te maken. Gebeurt dit toch? Dan kan je een slot verwachten op het topic. Doe je dit vaker? Dan kan een moderator eventueel beslissen om je een warn te geven.

Gelieve hier in het vervolg even op te letten, dus.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...