superjetze Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 ik wil graag een mod waar ik bij bars een drankje kunt bestellen (niet in een missie) en die je lang durig in je hand kunt houwden... kan dat? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ja. Dan zul je GTA San Vice mod moeten downloaden. SAMI moeten starten, en de regel van de drank bestellen in de huidige SCM moeten plakken. Das de enigste oplossing. Voor zover ik het weet bestaat hier geen apparte mod voor. Google is your friend! Apple-Mac Reageren
superjetze Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Ja. Dan zul je GTA San Vice mod moeten downloaden. SAMI moeten starten, en de regel van de drank bestellen in de huidige SCM moeten plakken. Das de enigste oplossing. Voor zover ik het weet bestaat hier geen apparte mod voor. Google is your friend!Apple-Mac ja ik heb san vice ook gekeken maar ik weet niet waar ik die mod kan dowloaden ik heb ook al bij google gezien.. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 GTA San Vice kun je hier downloaden Veel succes! Reageren
superjetze Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) GTA San Vice kun je hier downloadenVeel succes! tanks maar kan je bij die mod ook zitten? maar bij die verandert ook de map.. en ik wil alleen drankjes kopen... Bewerkt: 11 mei 2007 door superjetze Reageren
Nickonly Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Dit kan je wel doen. Maar, dit is erg moeilijk, en duurt veel te lang. Ik denk niet dat jij, of iemand anders de moeite hiervoor wil nemen om dit vele werk te doen voor maar eigenlijk een klein resultaat. Conclusie: Forget it... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.