Jump to content

Cutting the Grass


~Lance Vance

Recommended Posts

Op WikiGTA staat dat Bob in jou Taxi zal stappen als je voor die andere parkeert. Nou ik heb dat gedaan en hij stapt toch mooi in die andere, en de missie faalt gelijk omdat je vlak voor zn neus staat.

Maakt het uit dat de Taxi beschadigd is, of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA staat dat Bob in jou Taxi zal stappen als je voor die andere parkeert. Nou ik heb dat gedaan en hij stapt toch mooi in die andere, en de missie faalt gelijk omdat je vlak voor zn neus staat.

Maakt het uit dat de Taxi beschadigd is, of niet?

Misschien moet je de andere taxi even wegduwen of de taxi die er al staat stelen? Ik weet het niet want ik volg hem gewoon altijd, da's net zo makkelijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die andere taxi zit op slot dus dat gaat nogal moeilijk. En ik probeer hem ook te volgen maar als je 1 keer te dichtbij komt is die Spook bar al 3/4 vol, en hij gaat heel langzaam weer naar beneden dus als je per ongeluk nog een keer te dichtbij komt is het game over.

En je kan hem ook niet te ver weg laten gaan want hij verschijnt niet op de radar...

Link to comment
Delen op andere websites

Die andere taxi zit op slot dus dat gaat nogal moeilijk. En ik probeer hem ook te volgen maar als je 1 keer te dichtbij komt is die Spook bar al 3/4 vol, en hij gaat heel langzaam weer naar beneden dus als je per ongeluk nog een keer te dichtbij komt is het game over.

En je kan hem ook niet te ver weg laten gaan want hij verschijnt niet op de radar...

Ik raad je aan om de missie maar gewoon op de normale manier te halen. Dat wil zeggen: Ga op enige afstand staan en wacht totdat Bob in de Taxi stapt. Zijn eindbestemming is Portland Harbour, dus dan weet je in ieder geval in welke richting hij zal gaan. Volgens mij gaat hij niet via omwegen, dus achtervolgen moet eigenlijk geen probleem zijn. Zorg ervoor dat de spook-o-meter niet volraakt door op de volgende dingen te letten:
  • Rijd op een zodanige afstand dat de spook-o-meter constant een miniem streepje gevuld is. Hierdoor weet je zeker dat je hem niet kwijt zult raken én dat je niet zult opvallen.
  • Kijk verder dan Bob zijn auto, zodat je eventuele stoplichten en dergelijke op tijd aan ziet komen. Zie je deze aankomen, rem dan op tijd af om ervoor te zorgen dat de spook-o-meter niet helemaal volraakt.

Volgens mij moet het je nu wel lukken, ~Lance Vance. Veel succes in ieder geval en laat even weten of het nu gaat lukken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...