headhunterke Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik heb zonet gelezen dat je niet kan basketballen als je hebt opgeslagen bij mad dogs mansion. Dus ben ik maar een nieuw spelletje begonnen. Ik zag een terreintje bij CJ's huis, maar ik zie geen bal. Wanneer komt die daar te liggen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Volgens mij hoort die bal daar gewoon te liggen. Probeer het eens op te lossen door de game opnieuw op te starten, of een paar keer achter elkaar op te slaan, en dan weer terug gaan naar de basketbalplek. Als je echt niet zonder het basketballen kan, en na het opslaan en opnieuw opstarten lukt het nog niet, dan kun je de game altijd opnieuw installeren (als je San Andreas op de computer hebt tenminste). Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 De bal ligt soms achteraan het muurtje.Loop door dat poortje.Dan zie je hem waarschijnlijk. En anders is dit een glitch.Kan het ook niet zijn dat die pas komt na de missie waarin sweet en big smoke zijn aan het basketballen.Of na de eerste missie van ryder.Hij laat je dan toch eten en naar de kapper gaan. Dus dan kan je misschien ook basketballen. Veel succes Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Dit heb ik ook eens eerder gehad. Op mijn verste savegame kon ik niet basketballen, dus toen heb ik voor New Game gekozen. Toen stonden er geen ballen, terwijl op een andere savegame de ballen er wel stonden Kortom: Als je een andere savegame hebt, probeer die dan te kiezen Bewerkt: 9 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Maar bij Sweet zijn basketbal terein is er toch geen mogelijkheid om te Basketballen? Het is daar toch veel te klein? Ik heb zelf ook nog nooit de mogelijkheid gezien om daar te basketballen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Maar bij Sweet zijn basketbal terein is er toch geen mogelijkheid om te Basketballen?Het is daar toch veel te klein? Ik heb zelf ook nog nooit de mogelijkheid gezien om daar te basketballen? Volgens mij klopt dat... Voordat je San Andreas helemaal opnieuw gaat installeren, moet je eerst eens kijken bij de andere basketballvelden, in Playa del Seville, East Los Santos, en ergens in het noorden van Las Venturas (achter dat V-Rock hotel). Reageren
nimesh.gta Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 de basketbal krijg je na de missie taging on turf (als dat die missie is waarin je 2 mensen zie basketballen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.