Blue Yoshi 97 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Welke video op Youtube vind je helemaal te gek? Ik vind er duizenden leuk, maar op dit moment Deze video Dat is een spoof van de ThemeSong van Season 1 van de Pokémon Anime. Ik heb hem bij toeval gevonden maar hij schijnt erg populair te zijn, je hoeft alleen maar naar de views en de ratings te kijken om dat te weten... En elke Harry Potterfan zal hier ook wel voor in een deuk liggen: Harry Potter and the Secret Chamberpot of Azerbaijan: Bewerkt: 7 mei 2007 door Blue Yoshi 97
NandroDavids Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Welke video op Youtube vind je helemaal te gek?Leuk topic, want het deed me direct denken aan een Mastercard-commercial die ik ooit eens zag op YouTube, die werkelijk hilarisch was. De betreffende commercial was gelukkig snel terug te vinden: .Enige kennis van het Engels is wel een vereiste om het een beetje te snappen, maar dat maakt in ieder geval zeker dat je op een zodanige leeftijd bent dat je de grap begrijpt Verder behoeft het weinig uitleg...kijk en geniet zou ik zeggen.
NilsHolgersson Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Dit is mijn favoriete YouTube filmpje denk ik: http://www.youtube.com/watch?v=Yp5PlYet8HM Theo Maassen overhandigt zijn eerste DVD aan Berry van Aerle. Let vooral op het einde.
Hanneswasco Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 [...]En elke Harry Potterfan zal hier ook wel voor in een deuk liggen: Harry Potter and the Secret Chamberpot of Azerbaijan: Wel ik vind die Harry Potter ook wel heel erg leuk!
GTA Monster Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 M'n eigen videos's! Hier kan je ze bekijken.
viva la rasta 619 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 dit is echt het grappigste ooit http://www.youtube.com/watch?v=ucL-oSc8alc
Clowntje_93 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 M'n eigen videos's! Hier kan je ze bekijken. Doen het niet.
Twenty Eyes Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Welke video op Youtube vind je helemaal te gek?Leuk topic, want het deed me direct denken aan een Mastercard-commercial die ik ooit eens zag op YouTube, die werkelijk hilarisch was. De betreffende commercial was gelukkig snel terug te vinden: .Enige kennis van het Engels is wel een vereiste om het een beetje te snappen, maar dat maakt in ieder geval zeker dat je op een zodanige leeftijd bent dat je de grap begrijpt Verder behoeft het weinig uitleg...kijk en geniet zou ik zeggen. Mooi filmpje NandroDavids, leuke humor. Ik vind dit filmpje zelf heel leuk: klik. Ik heb geen idee waarom hij niet mag worden uitgezonden, maar dat doet er niet toe. Bewerkt: 8 mei 2007 door Twenty Eyes
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 M'n eigen videos's! Hier kan je ze bekijken. Doen het niet. ' Hij bedoelt waarschijnlijk Hier
DenkaanHenk Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Da Godfathata's klikkerdeklik!!!!!!!!!!!!!
Agent Kellerman Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Wil je ranja? Zoder Prik? Die is idd erg lollig
DenkaanHenk Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ja he. Je bent net zo dik en vet als 10 jaar geleden. Als een papzak...
Agent Kellerman Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Wat een leipo, Mafkees, jhaa de zure melk was niet goed :P Naja, Youtube is nu Offline dus ik laat strax ander filmpje zien! Bewerkt: 8 mei 2007 door Agent Kellerman
GTA Monster Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 M'n eigen videos's! Hier kan je ze bekijken. Doen het niet. Doen het wel! Klik!
Recommended Posts