Jump to content

Favoriete YouTube Video?

Recommended Posts

Geplaatst:

Bart de Graaff was geniaal he. Toen ik tegen iemand vertelde dat hij was overleden zei ie "wat boeit mij het nou dat dat jonk dood is?". Die uitspraak gaat nog door merg en been. :-(

• Reacties 251
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rene-GTA

21

• Clowntje_93

18

• Blue Yoshi 97

17

• NilsHolgersson

12

Geplaatst: (bewerkt)

Nils...... :duh:

DEZE!!! Ik weet alleen niet of die al reeds is toegevoegt:

Mensen die allergish zijn voor Wilders. Gewoon niet kijken, echt niet doen. Als je beledigt voelt: Niet mijn schuld maar je eigen![/font]

EDIT: Link kapot weer gefikst :clown: veel kijkplezier! Kijkwijzer 12+ Discriminatie & Angst

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

Hier het origineel.

de Black20 PG Version(heel grappig :puh:)

een andere spoof, ook heel grappig, maar je moet wel verstand van Engels hebben en het misschien een paar keer over zien, aangezien het heel snel gaat.

:tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Bart de Graaff, Angy German Kid en trailers zijn populair O_O_O

Maar geef mij maar de originele AGK, de rest vind ik maar slechte bagger. Als je Duits verstaat is er niks aan, die 'nep'ondertitels. Als je geen sikkepit van Duits verstaat is het wel leuk.

Heb ik -->DEZE<-- al gepost?

Kijk maar naar de ratings hij is razend populair. En ik moet er nog steeds om lachen :D

En kennen we deze gouwe oude nog? Klik

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Geplaatst:
Bart de Graaff, Angy German Kid en trailers zijn populair O_O_O

Maar geef mij maar de originele AGK, de rest vind ik maar slechte bagger. Als je Duits verstaat is er niks aan, die 'nep'ondertitels. Als je geen sikkepit van Duits verstaat is het wel leuk.

Heb ik -->DEZE<-- al gepost?

Kijk maar naar de ratings hij is razend populair. En ik moet er nog steeds om lachen :D

En kennen we deze gouwe oude nog? Klik

Ja, dat zijn twee hele oude maar wel goeie video's.

Geplaatst:
Nils...... :duh:

DEZE!!! Ik weet alleen niet of die al reeds is toegevoegt:

Mensen die allergish zijn voor Wilders. Gewoon niet kijken, echt niet doen. Als je beledigt voelt: Niet mijn schuld maar je eigen![/font]

EDIT: Link kapot weer gefikst :clown: veel kijkplezier! Kijkwijzer 12+ Discriminatie & Angst

Ik heb niet echt een favo youtube video maar bovenstaande van Verrity vind ik erg goed!

Boris H.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...