eric123 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) mensen ik heb een vraagje kan je online san andreas doen. En als het ka wil je dan zeggen hoe wat dat wil ik dan wel een keer gaan doen. dan kan ik tegen andere mensen groetjes: dat zie je op de foto Bewerkt: 7 mei 2007 door Bling Overbodig plaatje verwijderd. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 mensen ik heb een vraagje kan je online san andreas doen.En als het ka wil je dan zeggen hoe wat dat wil ik dan wel een keer gaan doen. dan kan ik tegen andere mensen groetjes: dat zie je op de foto Je hebt 2 'programma’s' om GTA online te kunnen spelen. Dit zijn MTA en SA-MP. MTA staat voor 'Multi Theft Auto', en hier draait het vooral om het racen, tegen elkaar dus. Hier kan je bijvoorbeeld niet uitstappen of iedereen neerschieten. Bij 'San Andreas Multiplayer', zoals SA-MP in zijn geheel heet, kan je dit daarintegen wel. Daar wordt de nadruk juist gelegd op het vrij rondlopen. Hier kun je dus niet weer racen, zoals dat wel kan in MTA. Je moet dus voor jezelf beslissen wat je het leukste vindt. Voor beide geldt eigenlijk hetzelfde, via een automatische installeer kun je de progamma's installeren en het menu zelf spreekt voor zich. Mocht je er toch niet uitkomen, meld het dan weer even. Hier kan je SA-MP downloaden. Hier kan je MTA downloaden. Reageren
stefan321 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 oke maar kan het ook op de ps2?????????????? Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) oke maar kan het ook op de ps2?????????????? Nee, voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Je kan wel via de Multi Player Missions met twee spelers spelen maar niet online. Er zit dus maar één optie op denk ik voor jou, GTA SA voor de PC kopen en hem patchen naar V1.01 en dan MP erover heen gooien .VWO-er Bewerkt: 8 mei 2007 door VWO-er Reageren
stefan321 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 kan je dan niet je ps2 op internet aansluiten om online te gaan of 2 ps2 aan elkaar sluiten? Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Nee, GTA: San Andreas ondersteunt geen Network Play, in tegenstelling tot andere spellen zoals Burn-Out. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.