Twankala Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) ik heb een signature en een grotere versie gemaakt. laden duurt misschien even sig: grotere: 2e grotere render: rates and comments Bewerkt: 7 mei 2007 door twankala Reageren
profile Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 die laatste is erg groot. Maar ook heel mooi. En ook goed gemaakt. De render is mooi.En het plaatje. Ik geef je een 9 Reageren
.Syfes Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Comment : Veel heb je niet gedaan je hebt het gewoon groter gemaakt hier verdien je niet veel punten mee. Geen border geen efeecten aleen een stock en een render dit vind ik niet goed twankala Rate : 4/10 4/10 4/10 Greetings .Syfes Reageren
Twankala Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Comment :Veel heb je niet gedaan je hebt het gewoon groter gemaakt hier verdien je niet veel punten mee. Geen border geen efeecten aleen een stock en een render dit vind ik niet goed twankala Rate : 4/10 4/10 4/10 Greetings .Syfes ik zal jou wat vertellen: de scheelste van iedereen zou de border kunnen zien, 2 pix soft light. ten tweede, als je de effecten niet ziet, ben je ook echt heel scheef!!! op het eerste gezicht zie je ze misschien neit meteen, maar eventjes kijken en je ziet het!!! dus mijn tip voor jou, volgende keer goed kijken, zelfs maar een heel klein beetje, als je iets gaat raten, en niet naar je eerste indruk uitgaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! misschien wil je daarna nog rates als je dit hebt gedaan. Bewerkt: 8 mei 2007 door twankala Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.