DenkaanHenk Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Hey. In de verhaallijn van The Godfather op de PSP zitten maar 17 missies. Die heb ik binnen 1 dag uitgespeeld vind ik erg jammer. Maar wat valt er verder te doen? Kan ik nu wel in een auto? Ik ben Onderbaas. En ik wil graag Don worden of nog beter Don van NY worden. Wat moet ik daar voor doen? Ik weet het allemaal niet omdat ik de missies heb gehaald. Reageren
Ikkes Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Hey, Na een kleine speurtocht op het internet heb ik het volgende voor je gevonden: Klik. Het is een faq omtrent het spel in het Engles. Op de site (Gamefaqs.com) kan je overigens meer informatie over dat spel en andere spellen vinden. Veel succes ermee, Ikkes. Bewerkt: 8 mei 2007 door Ikkes Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Sorry maar ik kan geen engels. Is er ook een nederlandse site waar je me gevraagde informatie kan vinden? Of kan iemand het mischien in zijn eigen woorden zeggen? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Misschien is deze site iets voor jou. Je kan met deze site, hele websites vertalen van Engels naar Nederlands en nog meer vertalen, een hele handige site. He ik heb ff geprobeerd en met deze site kan ik die gamefaqs ofzo niet vertalen. . Maar je kan wel alle tekst die je nodig hebt kopieren en in ''Een tekstfragment vertalen invoegen. Bij veel andere websites werkt die site-vertaler wel. Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Kijk eens op Cheatnow. In het nederlands,maar sommige dingen staan er niet op. Of Consolecheatscode(moet wel Altavista gebruiken) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Die vertaler werkt niet als ik die tekst kopieer en plak. Cheats zoek ik niet want die zijn er niet voor de PSP versie. Dus weet iemand antwoord op de vragen in me eerste post? Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Die vertaler werkt niet als ik die tekst kopieer en plak. Cheats zoek ik niet want die zijn er niet voor de PSP versie. Dus weet iemand antwoord op de vragen in me eerste post? Cheatnow is cheats en walktroughts. Dus is geen cheatsite. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik zie anders geen walktrough hoor. Alleen maar cheats waar ik niet aan doe. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 DenkaanHenk meschien moet je alle winkels afpersen. Of als je al alle missies heb gedaan ben je dan meschien al de Don van NY. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.