jamesb0nd Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 kan je sturen met een vliegtuig op de grond? Reageren
The Godfather Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ja met L2 en R2 of bedoel je dat niet Reageren
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 maar als je dat doet en je geevt gas ga je wel weer omhoog gaan :rolleyes: Reageren
Pablo Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 je gaat omhogg omdat je je linker stick niet naar beneden druk, als je dat wel doet kan je gewoon rijden met een vliegtuig Reageren
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 als je land hoe kan je dan aan 1stuk door direkt rijden zonder zo op en neer te gaan hoe doe ik dit het best Reageren
Pablo Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 met vierkantje minder je vaart, en dan de linker stick ook naar beneden blijven drukken, hij kan dan een keer gaan stuiteren maar dat is niet zo erg Reageren
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ja maar als je een paar keer botst is het al kaboemmmmmmmmmmm eh :ph34r: :ph34r: Reageren
barry Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Heb je je wielen wel uitgeklapt? Reageren
Disturbed Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 je moet de linker analoge stick tog naar boven houden als je alleen wilt rijden met een vliegtuig?? :blink: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 ja volgens mij wel. Want anders stijgt het vliegtuig op. Ik weet wel dat als je je linker analog stick naar achter doet dat je dan wel opstijgt. Maar als je gewoon je analog stick in het midden laat weet ik niet wat er gaat gebeuren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.