Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

nice man

je bent goed in photoshop

de banners zijn ook mooi

maarje signature is echt het mooiste

ga zo door! :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Verry Nice ;)

De Sig: Quake Wars

De BG is erg mooi, de kleuren passen goed bij de renders

De Render(s) zijn erg mooi, goede Effecten

De Front is mooi, en duidelijk ;) Goed lettertype

De Border is super. Past mooi bij het geheel

Mijn Complimenten :klap:

Cijfer: 9

Banner 1: Final Fantasy

Erg mooi, ik weet niet wat het onderwerp is voor de Site maar ik vind het iig een mooie Banner:

De BG is er niet echt, Maar als ik het algemeen een beetje kijk ziet het er goed uit. Jammer dat niet alles mooi in elkaar overloopt maar het is niet hinderlijk

De Render(s) zijn mooi. Beetje Japans vecht thema, heb ik het idee ;) Bij de meeste hebben ze mooie effecten. De kleuren passen goed bij elkaar.

De Front ontbreekt maar dit hoort zo, zoals je al zei ;)

De Border is net zoals bij de Sig erg mooi, goeie dikte, en je kan er nog een beetje doorheen kijken.

Cijfer: 8,7

Banner 2: Crysis

Alweer zo'n mooie banner :D

De BG is, voor zover ik zie, een plaatje. Noormaal maakt een Banner/Sig niet mooi, maar bij deze banner juist wel ;). De kleur past goed bij de Render.

De Render(s) is mooi geplaatst, het lijkt net alsof hij alshetware een beetje onder de brug (door de grond) heen gaat. Dit geeft een mooi effect. De kleuren zijn mooi en passen goed bij de BG. De explosie is mooi gemaakt, alsof het een echte explosie is. De Soldaat links onder is ook mooi geplaatst. De LensFlare op z'n (bril) helm is mooi. Ook hier zijn de kleuren weer mooi.

De Front is er niet maar dat hoort zo, zoals je al zei :engel:

De Border is behoorlijk dun, deze zou i.p.v 1 px bijv 2 px gekunt hebben ;)

Cijfer: 8,7

Goed Gedaan ;)

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:

Hee Dead-Dodo,

Leuke signature en banners, ik zal ze niet allemaal rate alleen maar de banner van Crysis …

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Lettertype:

NVT

Kleur nvt/10 l Plaatsing nvt/10 l Lettertype nvt/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Achtergrond:

De achtergrond is zeer goed gedaan, alhoewel hier end daar wel een paar fouten zitten maar het is toch goed.

Effecten 7/10 l Kleur 10/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Render:

Je hebt hier veel renders genomen over het algemeen vind ik het wel goed maar als je een beetje beter kijkt zie je ook dat sommige renders te wazig zijn, dan heb ik het bijvoorbeeld over de tank of wagen die de brug oversteekt !

Originaliteit 10/10 l Knippen 6.5/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Rand:

Het rand is nogal simpel gedaan, maar dat hoort ook zo bij zo’n banners. Je kan er gewoon niet een speciale rand bijdoen, dus is het wel oke !

Dikte 9/10 l kleur 8/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Commentaar: Je banner is wel goed maar op sommige plaatsen is het nogal te wazig, maar dat komt zeker omdat de renders te klein zijn. Als je er wat zou aan kunnen doen zou het wel een zeer goede banner zijn, ook wil ik je even zeggen dat je bij banners beter je naam erop zet want sommige mensen vinden het wel nodig om een banner van iemand te rippen zonder toestemming dus zet er beter een naam op of binnen de kortste keren zie je hem al op een andere site ;) .

Eindcijfer: 50.5/60 -> 8.4/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Woetsha.

Hee Dead-Dodo,

Leuke signature en banners, ik zal ze niet allemaal rate alleen maar de banner van Crysis …

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Lettertype:

NVT

Kleur nvt/10 l Plaatsing nvt/10 l Lettertype nvt/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Achtergrond:

De achtergrond is zeer goed gedaan, alhoewel hier end daar wel een paar fouten zitten maar het is toch goed.

Effecten 7/10 l Kleur 10/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Render:

Je hebt hier veel renders genomen over het algemeen vind ik het wel goed maar als je een beetje beter kijkt zie je ook dat sommige renders te wazig zijn, dan heb ik het bijvoorbeeld over de tank of wagen die de brug oversteekt !

Originaliteit 10/10 l Knippen 6.5/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Rand:

Het rand is nogal simpel gedaan, maar dat hoort ook zo bij zo'n banners. Je kan er gewoon niet een speciale rand bijdoen, dus is het wel oke !

Dikte 9/10 l kleur 8/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Commentaar: Je banner is wel goed maar op sommige plaatsen is het nogal te wazig, maar dat komt zeker omdat de renders te klein zijn. Als je er wat zou aan kunnen doen zou het wel een zeer goede banner zijn, ook wil ik je even zeggen dat je bij banners beter je naam erop zet want sommige mensen vinden het wel nodig om een banner van iemand te rippen zonder toestemming dus zet er beter een naam op of binnen de kortste keren zie je hem al op een andere site ;) .

Eindcijfer: 50.5/60 -> 8.4/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Woetsha.

bedankt voor de tip en de rate, maar zelf vind ik dat 1 van de minsten :clown:

ps: ik heb de namen erbij gezet maar niet te opvallend want eht gaat niet om mijn naam:)

Bewerkt: door Dead-Dodo
Geplaatst:

Erg mooi allemaal.

Vooral die eerste banner van Final fantasy.

Voor die zeker een 10

Voor die signature geef ik een 7.

Want die is ook wel mooi.Maar minder. :clown:

Die van cryses geef ik ook een 7.

Die is ook niet ZO mooi.

Geplaatst:
Erg mooi allemaal.

Vooral die eerste banner van Final fantasy.

Voor die zeker een 10

Voor die signature geef ik een 7.

Want die is ook wel mooi.Maar minder. :clown:

Die van cryses geef ik ook een 7.

Die is ook niet ZO mooi.

profile, ik weet niet of ik de eerste ben die het zegt of opmerkt maar mij merkt het wel op, ik vind je rates nogal kortaf. wat ik daarmee wil zeggen? je zegt meestal alleen "mooi, heel mooi" en geeft dan een cijfer, ik ben natuurlijk geen admin van het graphics gedeelte maar hoop eigenlijk wel dat je meer gaat letten op rates want ikzelf vind het jammer dat er zo gerate word

rate:

ik rate alleen de banners want ik heb niet zo erg veel tijd

Final Fantasy banner:

ik vind dit de mindere van de 3 die je gemaakt hebt, het linker en rechter stuk van je banner vind ik mooi gedaan, je hebt het mooi op elkaar laten overgaan, alleen heb ik 1 opmerking over het rechterstuk, bij het oog van dat personage zie je een raam volgens mij en dat lijd aardig af.

oke, het middenstuk vind ik minder mooi. dit omdat de 2 personages *met de rode trui en de vrouw* iets te pixelig zijn vergeleken met de rest van je banner. ik weet het niet goed te zeggen maar ze hebben niet echt hetzelfde weg qua style als de andere.

cijfer: 7,8/10

dan nu je Crysis banner:

deze vind ik mooi gelukt, je hebt alles gewoon mooi in elkaar laten overgaan, dat monster die bijna tegen de brug aankomt is slim bedacht *weet niet of het je idee was*

het enige wat jammer is zijn die paar stukken boom die je aan de rechterkant nog kan zien

cijfer: 9,0/10

>>> Door RonaldVC: Check pb-inbox..<<<

bedankt voor de reacties :tu:

en omdat jullie die leuke recties plaatsen plaats ik nog een signature :bier:

deze heb ik gemaakt met behulp van de dreamy tutorial

Advent Children: Arms of Sorrow

armsofsorrow.jpg

Bewerkt: door Dead-Dodo
Geplaatst:

Zeer mooie sig :engel:

De Bg is leeg maar dat maakt bij deze Sig niet veel uit.

De Renders zijn mooi geplaatst. Alsof die man die vrouw in de armen heeft. Mooi hoe hij een beetje vaag is gemaakt.

De Front past er goed bij, alleen een beetje te groot en te veel tekst

De border is een mooie kleur, goeie dikte.

Eindcijfer: 7,8

Tips: Doe iets minder veel tekst, en als je veel text doet een paar slagen kleiner zou dan mooi zijn ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...