Only GrandTheftAuto Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 waar is dat schoolbord met die auto lijsten ?? Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Only GrandTheftAuto zei: waar is dat schoolbord met die auto lijsten ?? Deze staat in Easter Basin, vlak bij de grote kraan en het vrachtschip en nog eventueel bij de NRG-challenge. Let op: deze lijsten staan er alleen na voltooing van de missie Custom Fast Tracks en je moet Wang Cars hebben gekocht. Bewerkt: 8 mei 2007 door MASTERMIND Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Oke ik weet genoeg Van mij mag dit topic op slot of laat het gewoon weg zakken Reageren
JeGe Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Sorry maar even over die "Wang cars" Die kun je krijgen nadat je de rijschool hebt voltooid als het goed is. Maar hoe kun je die laatste test doen dat je zo'n stuk door de stad moet racen? Want ik krijg het niet voor elkaar Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 terrorkruimel zei: Sorry maar even over die "Wang cars" Die kun je krijgen nadat je de rijschool hebt voltooid als het goed is.Maar hoe kun je die laatste test doen dat je zo'n stuk door de stad moet racen? Want ik krijg het niet voor elkaar Je komt dan niet verder bij 'City slicking'. Het doel is om heen en weer naar een checkpoint te racen. Als je gewoon slim rijdt dan is deze niet eens zo moeilijk. Rijdt bijvoorbeeld als het kan op de trambaan, daar kun je flink gas geven en heb je bovendien geen last van andere voertuigen. Rem daarnaast af als je een heuvel op of af gaat. Overigens raad ik je aan bij de checkpoint zelf een draai te maken en zo weer dezelfde route terug te nemen, dit omdat je het parcours al een beetje in je hoofd hebt zitten. Tot slot kun je er voor kiezen de route eens na te lopen en te oefenen. Zo verken/herken je de route en kom je niet voor onverwachtheden te staan. Succes! Reageren
JeGe Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 -Matthijs- zei: terrorkruimel zei: Sorry maar even over die "Wang cars" Die kun je krijgen nadat je de rijschool hebt voltooid als het goed is.Maar hoe kun je die laatste test doen dat je zo'n stuk door de stad moet racen? Want ik krijg het niet voor elkaar Je komt dan niet verder bij 'City slicking'. Het doel is om heen en weer naar een checkpoint te racen. Als je gewoon slim rijdt dan is deze niet eens zo moeilijk. Rijdt bijvoorbeeld als het kan op de trambaan, daar kun je flink gas geven en heb je bovendien geen last van andere voertuigen. Rem daarnaast af als je een heuvel op of af gaat. Overigens raad ik je aan bij de checkpoint zelf een draai te maken en zo weer dezelfde route terug te nemen, dit omdat je het parcours al een beetje in je hoofd hebt zitten. Tot slot kun je er voor kiezen de route eens na te lopen en te oefenen. Zo verken/herken je de route en kom je niet voor onverwachtheden te staan. Succes! Dat zou kunnen maar als je pech hebt komt de tram net eraan Want dat heb ik namelijk al eerder gedaan. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Dan moet je natuurlijk uitwijken, of als dat niet kan opnieuw doen, want er komt niet altijd een tram Reageren
Donwell Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Tja, als de tram eraan komt heb je natuurlijk net pech . Maar goed, gebeurd dit, dan raad ik je aan simpelweg aan om voorzichtig over de stoep te gaan rijden, en daarna weer op de trambaan. Er zijn verder twee mogelijkheden om door te gaan ná het checkpoint, ik heb eventjes een kaartje voor je gemaakt, die je misschien kunt gebruiken. Via de gele lijn terug gaan kun je een flinke snelheid op bouwen, waardoor je tijd wint. De rode lijn is weliswaar korter, maar je kunt er lang niet zoveel snelheid opbouwen. Je kunt ook de ene weg nemen en de 'race' afmaken met de andere lijn, dus zonder een bocht te doen. Succes verder! Reageren
JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Bedankt, dan neem ik denk ik de rode.Want die route ken je aleen beetje en is mooi recht waardoor je flink vaart kunt maken. Reageren
-ScOrp1 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Hij staat in de haven bij de grote vrachtship Links van de Kraan en naar het water toe lopen. Maar waarom zou je alle auto's verzamelen je krijg er toch niks voor Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 -ScOrp1 zei: Hij staat in de haven bij de grote vrachtship Links van de Kraan en naar het water toe lopen.Maar waarom zou je alle auto's verzamelen je krijg er toch niks voor Zeg dat niet te hard. De Import/export is een onderdeel van de 100%. Wil je de 100% halen dan zul je dit ook moeten doen, en voor die 100% krijg je enkele leuke beloningen. Daarnaast is het zo dat je voertuigen hier ook kan importen, dat zou je eventueel kunnen zien als een beloning. Tot slot verdien je er ook geld aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.