Jump to content

Een paar vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

Vraag 1 : Ik heb screenshots gezien dat je een triatlon kan meedoen...is dit echt waar? zoja waar kan je hem doen, moet je ervoor betalen en wat verdien je als je hem wint?

Vraag 2: In San fierro heb je missie's moeten doen voor die pimp, waar vind ik nog zo een pimp car?

Vraag 3: Wnr kan ik de missie's van Mad Dog doen in las vegas?

Dit waren al een paar voorlopige vraagjes die ik graag zou willen weten!

Thx

Grtz nickdezot

Geplaatst:
Vraag 2: In San fierro heb je missie's moeten doen voor die pimp, waar vind ik nog zo een pimp car?

Elke broadway...

Geplaatst:

1= Kan niet, ik heb het in ieder geval niet gezien, ik heb alle missies gehaald dus het zal waarschijnlijk niet kunnen

3= Missies halen, precies aantal % zou ik nie weten :puh:

Geplaatst:
Vraag 1 : Ik heb screenshots gezien dat je een triatlon kan meedoen...is dit echt waar? zoja waar kan je hem doen, moet je ervoor betalen en wat verdien je als je hem wint?

Vraag 3: Wnr kan ik de missie's van Mad Dog doen in las vegas?

Dit waren al een paar voorlopige vraagjes die ik graag zou willen weten!

Thx

Grtz nickdezot

je kan aan een triatlon meedoen elke zaterdag en zondag bij de vuurtoren in los santos

Geplaatst:

Vraag 1 : Ja kan , elke zaterdag en Zondag op santa maria beach bij de vuurtoren

Vraag 2 : Dat zijn Broadway's rijden er veel rond in Los Santos

Vraag 3 : In Las vegas ? Las Venturas daar kan je geen missie's doen van Mad Dog , deze komen pas als je weer terug komt in Los Santos wel kun je hier zijn leven redden door hem optevangen met een auto (missie ) en die missie komt vanzelf

Geplaatst:

ja die missie met hem op te vangen hebk gedaan maar kdacht dan dat ek voor hem missie moest doen, maar hoe kan ik weten of het zaterdag of zondag is?

Geplaatst:

klik op l1 dan staat er onderaan bij dat stats-zooi de dag

Sat , Sun

dat zijn zaterdag en zondag , mon is maandag etc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...