Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe moo mapper beta werkt want ik snap er niks van. :?

>>> Door PatrickW: Verplaatst vanuit VC:general naar modding<<<

Geplaatst:

Ik weet ook niet hoe het werkt. Ik heb nog nooit van het programma gehoord. Ik kan je echter wel een tip geven. Op dit forum wordt Moo Mapper naar mijn ervaring vrijwel nooit gebruikt. Ik raad je aan om één van de Map-programma's te downloaden die ook gebruikt worden in tutorials in de MTL. Met een populairder programma zullen meer mensen je kunnen helpen als er iets niet werkt.

Geplaatst:

Ik weet wel hoe het werkt. Het is een zeer oud programma, die voor GTAIII/GTA Vice City bedoeld was. MED is nu de vervanger hievan.

Ik raad jou aan om MED te gebruiken. Dit programma kun je hier downloaden Als je hier vragen over hebt, kan ik je wel helpen.

Mvg, Apple-Mac :bier:

Geplaatst:

Weet iemand hoe de map editor voor gta vice city werkt.

>>> Door Wazuup: Topic merged met je vorige topic over hetzelfde onderwerp<<<

Geplaatst:

Het is niet nodig om nog een topic over hetzelfde onderwerp aan te maken hoor, dat kan ook in je eerste topic. In ieder geval doet google natuurlijk ook wonderen, als je even had gezocht naar moo mapper tutorial had zou je waarschijnlijk wel deze twee tutorial tegen gekomen zijn:

- Moo Mapper Tutorial

- Moo Mapper Basics

In het engels, maar dat moet lukken neem ik aan. Anders kun je nog altijd je vragen in dit topic stellen.

Geplaatst:

Hij heeft het over MED geloof ik. En Wazuup, Moomapper is een oud programma haast niemand gebruikt dat :puh:

Geplaatst:
Hij heeft het over MED geloof ik. En Wazuup, Moomapper is een oud programma haast niemand gebruikt dat :puh:

Onder dé map editor van Vice City versta ik toch Moo Mapper want die was er al lang voordat MEd er kwam. Maargoed mocht het zo zijn dat onze topicstarter op de MEd doelt, dan heb ik ook daarvoor wel tutorails hoor. Deze keer ook weer in het engels, en gemaakt door een oude bekende van dit forum:

- Using the Map Editor

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...