Pennywise The Clown Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Ik heb eindelijk photoshop gekregen, nadat ik 60 dagen een trial van PSP gebruikte. Een nieuw programma is altijd wennen, maar ik heb mijn best gedaan en met vele TUT's is dit mijn outcome geworden. Een soort verstening van een mannelijk gezicht... Vandaar Petrified -> Versteend V1 V2 Graag rates en Tips! Bewerkt: 8 mei 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
.Syfes Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Comment : Ik zie een klein beetje wat je gedaan hebt met de achtergrond en merk dat je een paar dingen hebt gebrushd en dan de font hebt gebruikt dat vind ik jammer maar vind het niet slecht . Rate : 6/10 Greetings .Syfes Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik vind hem niet zo mooi. Sorry.De kleuren zijn niet zo goed. En het is normaal.Ook een stomme render . Een 4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.