Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hele mooie signatures

signature 1:

achtergrond is opzich mooi maar wel een beetje leeg

c4d is er goed in verwerkt

letertype hoef ik niet veel over te zeggen want dat is neit het hooftpunt van deze rate. :)

render is heel mooi geworden

Signature 2:

achtergrond is mooi en past bij de render

C4D is er goed in verwerkt

letertype is hetzelfde verhaal als bij de eerste

render is goed gelukt

signature 1: 8,5

signature 2: 9.0

Geplaatst:

Hee .Syfes,

Leuke signatures, ik denk dat ik de eerste al eens heb gezien op het forum en toen zag die er veel scherper eruit …

Ik rate ook even alleen de tweede signature …

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Lettertype:

Goed geplaats, Goede lettertype, goede kleur, maar toch zou ik nog iets willen zeggen over de plaatsing, want ik zie dat je font te dicht staat bij de rand en dan de kleur van de rand overneemt …

Kleur 9/10 l Plaatsing 5/10 l Lettertype 9/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Achtergrond:

De achtergrond vind ik het beste gedaan, zeker die lichteffecten zie wel dat je de volgende keer niet teveel gebruikt anders verknoeid het je hele signature, maar deze keer kan het er nog wel door !

Effecten 6.5/10 l Kleur 7.5/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Render:

De render die je hebt gekozen is al aardig bekend, maar je ziet ook dat er licht effecten op de render zijn geplaatst, je zou het er beter eraf halen want anders valt het achtergrond meer op dan de render, en dat is toch niet de bedoeling denk ik ?

Originaliteit 9/10 l Knippen 6.5/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Rand:

Het rand is oke dus is er ook geen commentaar over alleen dat je de kleur wat donkerder had gemaakt want je ziet hem nauwelijks…

Dikte 6.5/10 l kleur 7/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Commentaar: Zo dat weet even mijn mening over je signature maar ik wil je er ook op wijzen dat je niet teveel lichteffecten mag gebruiken op je achtergrond anders valt je render niet meer op, ik hoop dat je ik je hiermee heb geholpen…

Eindcijfer: 66/90 -> 7.3/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Woetsha.

Geplaatst:

1):ik vind hem mooi alleen links is er zo iets wit.(Ik denk dat dat iets van een kracht moet voorstellen)

Dat vind ik niet zo mooi

2):die is heeeeeel mooi :D .Mooie render,mooie foto,alles is mooi.

punten

1) een 6,5 (vanwege die witte vlek)

2) een 9 (die vind ik gewoon even leuk en mooi als ratchet and clank) :puh:

Geplaatst:

Ik vindt de eerste sig heel erg mooi! (Op de rand kan ik niets zegen :$) De tweede ook erg mooi uit gewerkt tot de laatste puntjes! Een top signature! Mooie foto, render enz.! Mooi van kleur, de signature heeft een mooie groote (In pixels, natuurlijk!) Éen van de mooiste sig's die ik ooit heb gezien...

Signature 1: 9.5

Signature 2: 9.0

P.S. Is dit goed?

Geplaatst:

Allebei zeer geslaagde signatures!

Die van Assassin's Creed kon de background nog wel wat donkerder (vind ik mooier bij de Assassin passen).

De tweede vind ik heel mooi, de effecten en de kleuren vind ik mooi bij de render passen. Je hebt ook mooie C4D's gebruikt.

De tekst heb je ook bij beide goed erin verwerkt.

Eindcijfers:

Assassin's Creed:8/10

Ratchet and Clank:9/10

Geplaatst:

Ik vind het erg leuke sigs. maar heb je die render inet al eens gebruikt voor je sigs.? Ze zijn erg goed en leuk, maar ik mis in de erste wat kleur! Werk daar nog wat aan, door met een 3 kleuren patroon te werken! Ik geef ze in een totaal 7.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...