NilsHolgersson Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Hilbrand Nawijn komt met een Jump-plaat. Heeft Hilbrand Nawijn helemaal geen schaamtegevoel? Zijn belachelijkmakende uitstapje in So You Wannabe a Popstar krijgt namelijk een gevolg in de vorm van een single. Aanstaande maandag is de primeur van 'Hey Jumpen'. Zoals de titel al doet vermoeden, haakt de oud-policitus en zelfbenoemde popster hiermee in op de jumpstyle-rage. In de videoclip zien we het mannetje zelf ook jumpen. Brrrr!Voor degenen die het hebben gemist: Hilbrand Nawijn was de gimmick van het programma. Hij had geen gevoel voor maat of ritme, zong vals als een kraai, had te strakke t-shirtjes aan en repte in elk interview dat hij zoveel publiciteit kreeg via het SBS-programma. Dat heel Nederland Nawijn nu niet meer serieus neemt, is voor hem geen hoofdzaak. Hij stond ten minste in de belangstelling. Ik ga hardnekkig proberen om de videoclip bij dit nummer te ontwijken. Want op een jumpende Hilbrand Nawijn zit ik dus echt niet te wachten. http://nlpop.blog.nl/pop/2007/05/07/horror...ijn-gaat-jumpen Enkele Hilbrand-optredens: Droomland - http://www.youtube.com/watch?v=X7MSfEwqsdA...ted&search= Kom van dat dak af - http://www.youtube.com/watch?v=cK2hGzR63I0 Macarena - http://www.youtube.com/watch?v=RgfC3B-BCS4...ted&search= It's Now or Never - We're Going to Ibiza - Ibizi is echt zo geniaal. De beste Nederlandse televisie sinds Probleemwijken. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik zou het niet leuk vinden als Jumpen nou echt alleen maar naar jongeren uit gaat. Hildbrand is erg populair na aanleiding van de door jou al aangegeven filmpjes uit 'so you wanna be a popstar', dus ik denk dat deze plaat het jumpen een beetje richting de andere generaties opschiet. Persoonlijk zit ik niet te wachten op overvolle cafe's met alleen jumpende jongeren, hele straten met rondspringende jumpers en zelfs supermarkten die over vol staan door een paar in het rond springende gasten. Ik denk dat jumpen alleen maar beter af is met Hilbrand, omdat oudere generaties er nu ook mee te maken krijgen. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Precies, dan kan iedereen gewoon een keer losgaan. Met de voetjes van de vloer op Hilbrand's dikke beats. Reageren
Gino99 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Tjonge.Hij staat nu dik voor paal.Hij denkt dat ie wat is en wil gewoon de aandacht,denk ik.Niet norMaal .Maar het is aan de andre kant wel weer knap van hem dat hij dat doet.Hij is ook wel grappig.Let we goinig to Ibiza.Zen Jumpende beats Bewerkt: 8 mei 2007 door gino99 Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Geniaal die gast! Hij durft tenminste Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Omg, Hilbrand Nawijn pwnt Omg, dit is het best nieuws wat ik gehoor heb sinds de minister van Jeugd Blabla ging jumpen Voor de liefhebbers wil ik dat filmpje nog wel eens opzoeken... Reageren
spoeky Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Whahaha. Die gast is echt gek! Ik heb van hem macarena gezien en dat ziet er echt grappig uit. Ik ben benieuwd hoe hij jumpt. Ik denk dat hij niet meer aan de bak komt met minister zijn. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Check ons jumpende worstenbroodje: http://www.hersenscheet.com/index.php/medi...ijn_jumpstyle1/ Reageren
Eros Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Vroeger was Jumpen nog iets, maar nu doet iedereen het en is er niets meer aan om het te doen. Eerst al die kindjes met hun Jumpstyle filmpjes op YouTube en nu gaan de ouderen ook nog beginnen. En die vier vrouwen op dat filmpje kunnen BTW niet Jumpen. Bewerkt: 14 mei 2007 door Eros Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ik vind dit de eerste vermakelijke Jump-uitvoering die ik zie Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Het gaat HELEMAAL nergens over. Hilbrand Nawijn is een mediageile kip en die vrouwen daar die jumpen nog verkeerd ook. Ik kan het niet maar doe het ook niet. Jumpen is wel grappig maar het word een beetje overdreven Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik vind hem echt zo'n rare gast. Niet te geloven. Straks gaan hij en "De Don" nog een rapnummer maken Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik vind hem echt zo'n rare gast.Niet te geloven. Straks gaan hij en "De Don" nog een rapnummer maken Het is ook een rare gast... Reageren
Verrity Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Hersenloos & Levenloos. Meneer Nawijn ga terug de 2de kamer in maar laat dat Jumpen maar aan ons! Dikke vette . Bewerkt: 16 mei 2007 door Verrity Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.