Virix Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Lol ben weer eens bezig geweest. ik heb een kerkhof achtergrond als basis gebruikt... wat vinden jullie? C&C Reageren
.Syfes Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Beste Virix Comment : De achtergrond is heel mooi gedaan hele goeie effecten. De font is heel erg goed De border past het heel goed bij . Je bent heel goed bezig . Rate : 9/10 Greetings .Syfes Reageren
Woetsha Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Hee virix, Leuke signature, hier even mijn uitgebreide rating … _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Lettertype: Eigenlijk wél goed, alleen dan dat Summer Jam met niks te maken heeft maar goed, het streepje eronder is ook zeer goed bedacht en past zeker bij het font alleen vind ik de plaatsing niet goed zo’n fonts moeten beter ergens in de hoek staan ! Kleur 8/10 l Plaatsing 4/10 l Lettertype 8/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Achtergrond: Het achtergrond zou normaal gezien wel goed zijn alleen is het door de lichteffecten verknoeid! Effecten 2/10 l Kleur 7/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Render: Render is op zich wel goed maar zoal ik al zei bij achtergrond de lichteffecten verknoeid de kleuren van je render ! Originaliteit 7/10 l Knippen 7/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Rand: Het rand vind ik ook niet zo goed omdat het niet pas bij je signature je rand moet je beter langs de beide kanten zetten (alle zijkanten) dus daarom is het niet goed maar je kan het wél zo gebruiken wanneer je de kleur van je render veranderd in zwart dan lijkt het op een film-foto, maar dan passen de kleuren er weer niet bij. Dikte 5/10 l kleur 8/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Commentaar: Als je naar de complete signature kijkt zie je het eigenlijk wel goed, maar het meeste wat er opvalt is de lichteffecten en de lichteffecten verknoeien je render en achtergrond voor de rest is het wel goed, maar dan zou je wel de licht en rand even moeten wijzigen . Eindcijfer: 56/90 -> 6.2/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Woetsha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.