jaah90 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Hoe kan ik de stuurgevoeligheid van een auto aanpassen in de handling.cfg? Met stuurgevoeligheid bedoel ik hoesnel de auto reageert als je een knop indrukt. het gewicht, snelheid, aandrijving [F,R,2] en opstartsnelheid weet ik al. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Hoe kan ik de stuurgevoeligheid van een auto aanpassen in de handling.cfg?Met stuurgevoeligheid bedoel ik hoesnel de auto reageert als je een knop indrukt. het gewicht, snelheid, aandrijving [F,R,2] en opstartsnelheid weet ik al. Ik moet je eerlijk zeggen, ik wist het ook niet, maar ik heb het forum wat doorgespit en ben erachter gekomen dat de stuurgevoeligheid de letter 'V' is. Zie overigens dit topic waaruit ik dat gehaald hebt, daar staan trouwens ook de betekenissen van de overige tekens. Reageren
jaah90 Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 aah bedankt, dat komt zeker van pas! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.