Only GrandTheftAuto Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) We hebben al een tijdje niets meer gehoord van Eminem, 50 cent, The Game. Wel heeft The Game hier en daar een diss track gemaakt maar dat was niet echt een succes voor de ''Hit lijsten''. Ook 50 cent een street nummer gemaakt maar ook deze zal niet het grote publiek halen. Dus mijn vraag wie is nu de nummer 1 rapper ? Ik denk zelf dat tussen T.I & Chamillionaire zal gaan. Of tog anderen ? wie denk jij dat de nummer 1 is ? Bewerkt: 8 mei 2007 door Only GrandTheftAuto
Agent Kellerman Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Snoop Dogg Hij is gangsta' The Game maakt ook goede kansen De nummers van Ice Cube zijn mooi, alleen dringen die niet echt door tot de mensen
NandroDavids Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Sorry, maar nog een topic over rappers waarin je aan kunt geven wie je de beste vindt lijkt me niet nodig. We hebben al het topic Beste rapper(s) ooit en daar is ook absoluut ruimte om te vertellen wie je de beste rapper van het moment vindt. Laten we het maar bij dat topic houden dan: *KLIK*. Topic gesloten wegens bovenstaande redenen
Recommended Posts