Jump to content

House Of Wax

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zelf vind ik hem wel aardig gelukt:

V1

12331231zr7.jpg

V2

wadwadgl5.jpg

Rates And Comments :engel::puh:

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:

dit is een hele mooie signature van jou

de achtegrond is niet te leeg maar ook niet te vol, de stock is goed bewerkt en de kleuren passen mooi bij elkaar, de tekst is ook heel leuk gedaan

rate: 8.5

*Zucht* Bumpen mag pas na meer dan een dag. ;)

Ontopic vind ik het een erg goed gelukte signature. Het donkerdere van de tweede versie is ook een hele verbetering ten opzichte van de eerste, wél zou je er goed aan doen een duidelijkere border toe te voegen, omdat de sig nu vrij kaal overkomt. Al met al vind ik de sig een riante 7 en potentiële 7.5 waard, mits je enkele verbeteringen toepast.

P.S: Ik vind dat je een erg mooie Font gebruikt: Weet je misschien of hij ergens te krijgen is?

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

v2 is de achtergrond wel leuker geworden maar ikzelf vind hem toch wel een beetje kaal omdag hij best donker is geworden dus cijfer blijft hetzelfde

@ Moonbeam: als je iets wil toevoegen aan je post is het ook geen bump meer of als je rectie wil geven op de recties dus dit is geen bump.

Bedankt voor Rates

@Moonbean

Hiero Daar een beetje zoeken, Ik vond deze bij Handgeschreven :clown:

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:
@ Moonbeam: als je iets wil toevoegen aan je post is het ook geen bump meer of als je rectie wil geven op de recties dus dit is geen bump.

Lees de post van Agent Kellerman nog eens goed door: Hij maakt 3 uur na zijn laatste bericht een post met als inhoud *BUMP* en dan kom jij me nu vertellen dat dat níet als bump bedoelt is? Ik zie niet in waarom Kellerman niet gewoon had kunnen editten in zijn laatste bericht, wachten op reacties en als die om de één of andere reden niet zouden komen de volgende dag pas - volgens de regels - een 'bump' had kunnen maken.

Ik kan je argumenten helaas maar half lezen, hoewel ze van weinig belang zijn aangezien dit wel degelijk een onnodige 'bump' is, de persoon in kwestie het letterlijk getypt heeft en Agent Kellerman zo volwassen is er geen probleem van te maken. :)

@Agent Kellerman: Thanks anyway... :7

Geplaatst:

Lees de post van Agent Kellerman nog eens goed door: Hij maakt 3 uur na zijn laatste bericht een post met als inhoud *BUMP* en dan kom jij me nu vertellen dat dat níet als bump bedoelt is? Ik zie niet in waarom Kellerman niet gewoon had kunnen editten in zijn laatste bericht, wachten op reacties en als die om de één of andere reden niet zouden komen de volgende dag pas - volgens de regels - een 'bump' had kunnen maken.

Ik kan je argumenten helaas maar half lezen, hoewel ze van weinig belang zijn aangezien dit wel degelijk een onnodige 'bump' is, de persoon in kwestie het letterlijk getypt heeft en Agent Kellerman zo volwassen is er geen probleem van te maken. :)

@Agent Kellerman: Thanks anyway... :7

Graag gedaan ;)

Nog meer mensen? Er zijn nu 2 versies ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...