Jump to content

Wat was het laatste wat je deed om de 100% te halen?


Jow Tommy Verceti

Recommended Posts

Hallo,

Ik open dit topic omdat ik het interessant vind om te weten wat meestal als laatste gedaan wordt om de 100% te voltooien. Ik gok op de gang tags/photo opertunities/horsehous/oysters. Ikzelf had een boek van GTA: San Andreas gekocht en had daarmee alles gedaan behalve 1 ding... Ik moest alleen nog de Euros ,een auto die je voor import/export moet halen, vinden. Dit stond niet in dat boek en nadat ik uren heb gezocht, heb ik via wikigta de locatie van die auto gevonden. Dat was dus het laatse wat ik deed voor de 100%. Ik had me eigenlijk voorgenomen om eerst alles te doen en daarna de laatste missie te doen maar daar had ik niet genoeg geduld voor.

Een van de moeilijkste dingen vond ik de NGR500 Challenge, hier heb ik heel vaak op geoefend.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Hulk

    4

  • Ramonaapje

    2

  • ContRa

    2

  • Jow Tommy Verceti

    2

Ik deed het laatste om de oysters te krijgen en ik had hem ook maar toen verdronk ik en kwma ik in ziekenhuis terecht! Toen ben ik naar CJ House gegaan en toen zag ik tot mijn verbazing.......: Een hydra op de dak van Sweet en dat betekende dat je het spel 100% hebt uitgespeelD! :bonk::sigaar:

- Greetz Wecked!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al één keer 100% uitgespeeld, maar ik weet niet meer wat ik heb gedaan.

Nu ben ik opnieuw het spel 100% (ditmaal met meer mogelijkheden*) aan het uitspelen, en ik moet alleen nog de Gang Tags, Oysters en nog 40 mensen vervoeren met de taxi. Als laatste ga ik de Oysters verzamelen denk ik.

Donwell

*Met meer mogelijkheden bedoel ik 100% bij alle vriendinnen, alle territory overgenomen, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

de coerier missies in Las venturas.

Dat was ik gewoon vergeten te doen.

Het moeilijkste vond ik de missie: Supply lines

Na ongeveer 15 pogingen lukte het eindelijk.

Nu vind ik deze missie erg makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het laatste om de oysters te krijgen en ik had hem ook maar toen verdronk ik en kwma ik in ziekenhuis terecht! Toen ben ik naar CJ House gegaan en toen zag ik tot mijn verbazing.......: Een hydra op de dak van Sweet en dat betekende dat je het spel 100% hebt uitgespeelD! :bonk::sigaar:

- Greetz Wecked!

Was hydra ? een atenne of zo op dak? maar als je een cheat in vult he krijg je niet meer 100% he? en als je cheat en je gaat saven staat het er ook he?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het laatste om de oysters te krijgen en ik had hem ook maar toen verdronk ik en kwma ik in ziekenhuis terecht! Toen ben ik naar CJ House gegaan en toen zag ik tot mijn verbazing.......: Een hydra op de dak van Sweet en dat betekende dat je het spel 100% hebt uitgespeelD! :bonk::sigaar:

- Greetz Wecked!

Was hydra ? een atenne of zo op dak? maar als je een cheat in vult he krijg je niet meer 100% he? en als je cheat en je gaat saven staat het er ook he?

Een Hydra is een straaljager met raketten en hittezoekende bommen. En als je in SA cheat kan je toch nog de 100% halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Enkele weken geleden heb ik San Andreas 100 % uitgespeeld en heb dat in stijl gedaan: Het laatste wat ik moest doen om de 100 % te halen was de missie End of the Line. Het moeilijkste was denk ik het voltooien van alle streetraces, want daar heb ik vrij lang over gedaan. Enkele races waren dusdanig moeilijk dat ik ze meerdere keren heb moeten proberen om ze te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het laatste om de oysters te krijgen en ik had hem ook maar toen verdronk ik en kwma ik in ziekenhuis terecht! Toen ben ik naar CJ House gegaan en toen zag ik tot mijn verbazing.......: Een hydra op de dak van Sweet en dat betekende dat je het spel 100% hebt uitgespeelD! :bonk::sigaar:

- Greetz Wecked!

Was hydra ? een atenne of zo op dak? maar als je een cheat in vult he krijg je niet meer 100% he? en als je cheat en je gaat saven staat het er ook he?

Een Hydra is een straaljager met raketten en hittezoekende bommen. En als je in SA cheat kan je toch nog de 100% halen.

Omg. Staat die straaljager met die rakketten en die dingen op het dak? maar als je cheat kun je geen 100% hale? :S bij vc kon je dat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed als laatste End Of The Line, ik had me voorgenomen om alles te doen en dan pas de laatste missie en het is me gelukt. Het moeilijkste vond ik wel de NRG missie maar nu is die makkelijk. Het is echt geweldig dat je nu oneindig ammo hebt :)

Bewerkt: door Squidward
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle die Photo Opportunities,Horseshoes enz. het laatst gedaan dat vond ik ook het rottigst.

Ook die vliegmissie vond ik erg moeilijk.Die heb ik maar in het savegame-aanvraag forum aangevraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dee als eerste alle Politie, Vliegtuigen, straat racen, enz, Daarna dee ik alle tags,Horshoes, En andere, Over die tags dee ik meer dan 2/3 maandag en ik werdt er bijna gek van! :duh: Dus eindelijk was het zover ik ging naar cj house en kreeg ik van die politie of tags weet ik niet meer maar ik krijg iedergeval 2 wapens binnen in de keuken + een hydra op sweets dak + Een tank onder de brug, Ik keek verbaast. en ik was heel blij!

-ScOrp1

Bewerkt: door -ScOrp1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...