Jump to content

Agent Kellerman Vs Ferre

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Film of Muziek

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500 x 150, mag kleiner

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo Snel Mogelijk :)

Opmerking: Succes

Mijne Komt na de Jouwe ;)

Bewerkt: door RonaldVC

Ik zou misschien wel willen, maar als iemand anders liever wilt dan mag dat ook.

Dan lever ik deze in, oke?

ferrelpmtmtagv3.png

Bewerkt: door Ferre

Oke :D Leuk Eindelijk iemand :dans: Succes nog :bier:

@ Hierboven: Prima ;)

Van Ferre

ferrelpmtmtagv3.png

Van Kellerman

12331231zr7.jpg

Stemmen maar ;)

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:

agentjuh kies ik voor is vette sfeer en heel geheimzinig een 8,5

Geplaatst:

Agent Kellerman. Jou signature vind ik niet ik niet echt mooi. Te veel donkere en vage plekken op de achtergrond. En de tekst is een beetje simpel, je kon er wat meer effecten op zetten. Bij Ferre zijn signature vind ik dit allemaal beter. De achtergrond is veel mooier enkel de tekst vind ik ietsje minder omdat hij wat onduidelijk is. Mijn stem gaat dus naar Ferre, vind zijn design er mooier uitzien. ;)

Geplaatst:

Mooie sigs allebei! Ik vind de sfeer van allebei goed bij het onderwerp passen, alleen in die van Agent Kellerman zie ik iets minder effecten en in die van Ferre zie ik meer effecten, dus ik stem voor Ferre.

Nog veel Suc6 allebei!! :tu:

Geplaatst:

*Bump*,

Ik mocht hem 1x Bumpen dat doe ik dus nu ;)

Stemmen ;):dans:

Geplaatst:

Ik stem op Agent Kellerman. Zijn sig spreekt me meer aan en is leuker om naar te kijken

Agent Kellerman

Geplaatst:

Ik vind het hele mooie sigs! Van jullie beide ;). Maar die in die van Agent Kellerman zitten niet heel veel effecten en in die van Ferre wel. Dat valt duidelijk te zien. Daarom stem ik op Ferre want die vind ik gewoon mooier maar ook qua effecten.

Geplaatst:

Agent Kellerman. :tu: Ik vind die heldere kleuren gewoon mooier dan die kleuren van Ferre.

Geplaatst:

Agent Kellerman :tu: Ik vind die van ferre ook heel mooi , maar is maar een beetje gewoons , die van AK vind ik echt wauw :dans:

Geplaatst:

Bij Agent Kellerman zie je niet veel van de sig alleen de hand en een slordige font die er totaal niet bij past .

Bij ferre is alles goed mooie font mooie effecten en een mooie achtergrond.

Stem gaat naar : Ferre

Big Playaah : praat eens wat beleefder , ik en misschien andere verstaan je bijna niet .

Greetings .Syfes

Ferre.

Ik hou niet aan van zulke signatures (Die van Kellerman :duh: dus het wordt:

Ferre

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

Ferre nette sig, die andere is erg 1-tonig in kleur en weinig effecten.

Netjes Ferre!

Geplaatst:

Winnaar Ferre +1 punt, congratz! Verliezer Agent Kellerman, gelukkig verlies je geen punten.

Ranking updated, topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...