stefan321 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 wie ken het spel destroy all humands het is echt lachen vooral deel 2 wat is je mening van dit spel?? Reageren
thug Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) ik heb het eerste deel op demo en ja ik vond het niet slecht maar aanschaffen zal ik waarschijlijk niet doen Bewerkt: 12 mei 2007 door Jowx Overbodige offtopic bijlage verwijderd. Reageren
sevaboy Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Voor alle "Destroy The Humans" fans en Psp fan's: de laatste uitgave van het duitse blad Man!ac zijn heeft THQ zijn nieuwe game onthuld. Het hier om een nieuwe deel uit de Destroy all Humans! reeks en krijgt de naam 'Destroy all Humans 3'. Van deze game zijn de details nog niet helemaal bekend, maar de game zou eind dit jaar moeten uit komen voor de PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360, PSP en de Wii. Bron:Pspwereld.nl Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ik speel het ook en ik vindt het erg vet ik speel de hele verhaalijn vooral met een maat van mij via 2 player dan is het hele spel egt een makkie maar hij is nu naar Azie en ik ga ook nog op vakantie dus ik ben nog in Japan Takoshima Maar ik wil egt graag naar die sovjetunie land want daar lopen Yeti's rond. Waar zijn jullie nu ? Reageren
thug Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 leuk een nieuw deel destroy all humans als hij goed is huur ik hem Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 volgens mij komen er 2 versies dah 3 voor de next gen consoles en dah big willy unleashed voor de ps2 en xbox Reageren
ArticLight Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Ik vind Destroy All Humans! 2 echt een prachtig spel. De gameplay is van korte duur, maar de humor, de vrijheid, de leuke krachten en wapens en de Multi-Furon (2 speler mode) maken alles weer goed. Ik heb het spel nu helemaal 100% uitgespeeld, maar ik blijf het verslavend vinden, vooral met 2 spelers. Volgens de OPM werd er op het THQ event bekend gemaakt dat er een DAH!3 op de PS3 zal verschijnen. Trouwens, DAH!2 is geen fighting game, maar een TPS of een Free Roaming game. Bewerkt: 27 juli 2007 door ArticLight Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Balen ik heb alle hoofdmissies eerst gedaan maar nu doe ik die odd job in Albion waarbij je zo iemand uit de auto moet halen maar die auto wordt bewaakt door een belachelijk groot aantal kgb agenten dus ik denk even met mijn meteor strike hun hele leger cremeren maar die auto ontploft mee. weet iemand wat ik moet doen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.