Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: tut van froop

Soort design: maakt niet uit

Size design: maakt niet uit

Render: nee

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!

extra: het moet van de tut van froop zijn, boven de link.

je mag er een border bij doen ofzo, en misschien een ronde brush, maar geen speciale.

voor de rest zoals bij de tut staat.

hoeft niet perse een landschap te zijn, mag een een gebouw ofzo

Die van mij komt naar die van jou!

Bewerkt: door RonaldVC

Ik wil wel battlen!

Ik ga meteen aan de slag!

mnteverest.png

Mijn inzending...

Bewerkt: door Virix
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar twankala.

Dit soort effect kun je overal op aan brengen het is alleen erg belangrijk dat je dat doet op iets waar je duidelijke lichteffecten, schaduwen en kleuren ziet. Je hebt een fantastisch plaatje gebruik mijn complimenten dit is eigenlijk ook het belangrijkste.. Je kunt alleen winnen door een goed plaatje uit te kiezen en de juiste instellingen te gebruiken.

De foto zelf heb je nog goed zichtbaar gelaten alleen zit er nu een cutout effect overheen en dat heb goed gedaan. Kleine dingen zoals de schaduw van de bomen en het licht wat er door schijnt zijn nog zichtbaar gelaten met deze filter truc, en dat is nou het mooie ervan en dat is waarom ik nou eigenlijk op je stem.

Mijn stem gaat dus niet naar Virix

Ik zal dan ook gelijk zeggen waarom. Een berg zoals de Mount Everest is natuurlijk prachtig, maar wil je met dit filter-effect winnen zorg er dan voor dat je niet een plaatje kiest waar de kleuren er wat eentonig uitzien en waar je niet zo goed de effecten van het plaatje kunt zien. Ik geloof best dat jouw foto een boel effecten heeft alleen je hebt het cutout effect er te veel overheen gegooit naar mijn weten. Probeer de instellingen eens wat lager te zetten. Volgende keer beter. ;)

Geplaatst:

Twankala:

Goed gemaatk! Ik vind de size wat minder. Je hebt goed een beetje groene kleuren gebruikt alleen is het een beetje te donker op sommige plaatsen. Links zie je dan normale lucht, dat is wel mooi gemaakt, die overgang. De bomen zijn misschien ook iets te donker, dat zou je nog kunnen veranderen, maar verder is alles wel goed. Text heb je ook wel goed erin gezet.

Virix:

Ook heel mooi! Ik vind dat blauwe effect goed bij het plaatje passen want het is Mount Everest. Die wolken zijn ook mooi en passen er goed bij. De border had je weg kunnen laten want die verpest de signature een beetje. De text gaat wel, had ik ook weg gelaten dat maakt het ook niet bepaald veel mooier, maar dat zijn kleine minpuntjes.

Het zijn twee dezelfde soort designs qua effecten want het is van een tut gemaakt, daarom kan je niet echt stemmen, maar ik stem op Virix, want hoe langer ik erna kijk hoe mooier ik hem vind worden.

Geplaatst:

Pb ontvangen! De stand is nog gelijk namelijk 1-1, dus battle verlengd met 1 dag. Stemmen kan t/m 15 mei. Succes heren! :dans:

Geplaatst:

Dan zal ik ook maar mijn stem uitbrengen zeker.

Mijn stem gaat naar Twankala. Zijn design oogt gewoon beter. Er zit meer variatie in de kleuren, je hebt lichte en donkere plekken op het design, de afbeelding is mooi uitgekozen en er valt simpelweg meer te zien op zijn design dan op die van Virix.

Het spijt me Virix :N, maar ik kies tog voor Twankala

Ik vind die tog mooier. Opzich is het gekozen plaatje mooier, waardoor die opzich ook mooier lijkt :bonk::puh:

De kleuren zijn ook mooier

Bij virix is dat minder, alleen wit en blauw, wat jammer is!

Stem: Twankala!

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:

Winnaar twankala, gefeliciteerd +1 punt voor jou. ;) Jammer voor Virix, maar gelukkig is een puntaftrek niet nodig.

Closed en ranking geupdate.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...