Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb wat enkele vragen over SA.

Hoe maak je BackUpds als je gaat modden

Hoe speel je het spel op lagere regolutsie

Geplaatst:
Hoe maak je BackUpds als je gaat modden
Dat is niet zo heel moeilijk, aangezien je enkel en alleen de bestanden die je gaat vervangen even moet kopiëren en in een ander mapje plaatst. Kijk welke bestanden je gaat vervangen en kopieer deze bestanden. Maak een nieuwe map aan onder bijvoorbeeld de naam Backups SA en plaats de kopietjes daarin. Mocht er iets misgaan tijdens het vervangen van de bestanden, kopieer dan gewoonweg de backups en plaats die in de originele map.
Hoe speel je het spel op lagere regolutsie
Ga in het spel naar Options en vervolgens naar Display Setup. Daar kun je de resolutie van het spel aanpassen naar de grootte die jij wilt.
Geplaatst:
Heel erg bedankt, Waar kan ik eigenlijk mijn eigen muziek in GTA Sa zetten?

Voor San Andreas moet je de liedjes in je map 'User Tracks' zetten, die kan je vinden in je 'GTA San Andreas User files'. Die map kun je vervolgens weer vinden in de map 'Mijn Documenten'. Daarna, als je je nummers in de map hebt gezet, start je je spel en ga je naar 'Options > Audio Options > User Track Options'.Kies daar voor 'Scan User Tracks'. Daarna kun je je spel laden en als muziekzender moet je User Track Player selecteren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...