Rullez Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Beste Gtaforumers, Mijn MSN doet het zins gisteren niet. WIndows Messenger Live Messenger, EN alle andere versie doen het ook niet. Wat te doen! Rullez Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 d0e eens je computer opnieuw starten ik heb dat ook wel eens dat msn het neit doen het help wel niet altijd Reageren
Wesley Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Hoezo ze doen het niet? Kun je er niet opkomen ofzo? Geeft die een error aan? * Geef sowieso even wat informatie, anders kunnen wij je niet helpen * Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Het zou kunnen dat iemand jou gefreezed heeft. In dat geval kun je een unfreezer downloaden. Het zou ook gewoon kunnen dat je WLM server plat ligt. Ik raad je dit aan: 1. WLM te verwijderen vanaf configuratiescherm/software 2. De MSN Messenger map verwijderen in de program files map. 3. MSN opnieuw installeren succes! Reageren
Rullez Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ja hij geeft een error aan. Dan druk ik op reaparen, Dan weer op herstellen. Dan meld hij zich weer aan. En dan gefet hij diezelfde fout weer aan... Verder heb opnieuw opstarten geen nut! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Dan zul je moeten proberen of het werkt met een unfreezer. Zoek maar op google Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Maak is ene plaatje van de error das voor ons wat makelijker. verder kun je proberen: boven in bij de werkbalk:Extra-->Opties-->verbindingen-->Problemen met verbinding oplossen en dan drukken op starten. Reageren
Rullez Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik heb het probleem gevonden! Mijn Firewall blokeert hem! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.