Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Welkom op het forum, ;)

De BG is mooi, maar wel erg druk. Jammer dat hij iets over de render heen loopt :(

De Render is mooi geplaatst, alleen weet ik niet zo snel waar ik hem van ken in de GTA wereld. De kleur is mooi aangepast aan de BG

De Front is mooi en past goed bij de hele sig zelf ;)

De border vind ik iets minder, maar weet niet echt waarom :N

Eindcijfer: 7,8/10

Ps: Had je al eerder Photoshop geprobeert?

Geplaatst:
Welkom op het forum, ;)

De BG is mooi, maar wel erg druk. Jammer dat hij iets over de render heen loopt :(

De Render is mooi geplaatst, alleen weet ik niet zo snel waar ik hem van ken in de GTA wereld. De kleur is mooi aangepast aan de BG

De Front is mooi en past goed bij de hele sig zelf ;)

De border vind ik iets minder, maar weet niet echt waarom :N

Eindcijfer: 7,8/10

Ps: Had je al eerder Photoshop geprobeert?

Bedankt voor de rate! Ik heb natuurlijk wel een paar keer photoshop geprobeerd maar dit is m'n eerste goede signature.

Geplaatst:

Ik vind hem mooi hoor.

Heel mooi. :clown:

Volgens mij heb jij die waterverf vorm gebruikt.(ik ken niets van ps) :clown:

Ik vind het een mooi prentje.

En mooie kleuren ook :Y .

Een 7

welkom op het forum :D

Geplaatst:

Ik vind de achtergrond niet echt mooi. Ik hou niet echt van filters. De render is wel goed ingeblend, het randje is ook mooi. Maar de tekst vind ik iets te simpel, probeer wat meer effecten te gebruiken. Van mij krijg je een 7.5/10. ;)

En ik heb deze stijl al meer gezien, heb je hem niet gemaakt met een tutorial die op dit forum staat?

Geplaatst:
Ik vind de achtergrond niet echt mooi. Ik hou niet echt van filters. De render is wel goed ingeblend, het randje is ook mooi. Maar de tekst vind ik iets te simpel, probeer wat meer effecten te gebruiken. Van mij krijg je een 7.5/10. ;)

En ik heb deze stijl al meer gezien, heb je hem niet gemaakt met een tutorial die op dit forum staat?

Ik heb wel wat tutorials gevolgd maar die signatures werden allemaal niet zo mooi dus heb ik er zelf een gemaakt. Maar hij is niet van een Tutorial ;).

Mooie sig!

Een 5!

Ehm... Bedankt? :cab:

Geplaatst:
Mooie sig!

Een 5!

waar slaat dit nou weer op?

ik vind de sig best goed gelukt, net als jij ben ik ook nog beginneling met photoshop en ik doe er zelf niet heel veel aan dus ik weet niet heel veel ervan

je border is het enige - puntje maar ik vind dat je lettertype goed bij de sig past dus ik geef je een 8/10

Geplaatst:

Leuke sig. enkel vind ik die filter inet zo paassen en mis ik wat kleur! Voor de reset erg goed, maar gebruik wel een ander font voor dit soort sigs.! 8/10

Geplaatst:

Welkom op ons forum dus zal ik niet streng raten

Comment :

Ik zie dat je de border een effecten hebt laten maken op je sig dit vind ik heel positief .

De lettertype vind ik heel mooi gedaan

Wat ik ook heb gezien dat je Sprayed Strokes hebt gebruikt dat vind ik heel mooi.Spijtig dat je niet meer hebt gedaan dan dit ,het is een mooi effect maar alleen dit vind ik toch niet zo goed .Gebruik een Motion blur ;)

Rate : 8/10

Greetings .Syfes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...