Danido Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Ik ben nu nog in Los Santos. Ga aan de missie: "House Party" beginnen. Maar ik wil nu body armor hebben en veel wapens. De Ammo-Nution is nog gesloten. Waar kan ik dit vinden? Geld is geen probleem. ( Heb al op dit forum gezocht, maar kon er niets over vinden ) Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Ik ben nu nog in Los Santos.Ga aan de missie: "House Party" beginnen. Maar ik wil nu body armor hebben en veel wapens. De Ammo-Nution is nog gesloten. Waar kan ik dit vinden? Geld is geen probleem. ( Heb al op dit forum gezocht, maar kon er niets over vinden ) Als je bij CJ's huis richting het oosten loop de floodcontrol in, ligt er onder de rechterbrug een Uzi, onder de linker een body armor. Op het vliegveld, tussen gele/grijse blokken aan het westen van de landigsbaan ligt een M4. Of je echt gezocht hebt... als je op titel met WAPEN had gezocht, had je oa. dit topic gevonden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.