profile Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Het is weer eens tijd voor een nieuwe sig. Type:signature Stijl:probeer maar wat Grootte:zoals een normale sig Afbeelding: klik hier eens Tekst:onderaan in de rechterhoek:profile/en bovenaan links F1 4 LIFE Rand: geen Kleuren:normaal Render:mag (probeer maar) Extra:er mag een stukje van de bovenkant af. Veel succes !!
Agent Kellerman Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Weer een nieuwe? Ik zal eens kijken Edit: 500 x 181 x 58 KB Waarschuwing: Hij is te groot, Als je hem toch als Signature onder je naam wil vraag dit dan, dan moet ik er een stuk afhalen! Ik heb de achterste F1 race autos vaag laten worden, wadoor de voorste beter in beeld komen Edit: Verkleinde Versie: 500 x 150 x 74 KB Belangrijk: Deze kun je gebruiken als Signature Groeten Agent Kellerman Bewerkt: 8 mei 2007 door Agent Kellerman
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Echt bedankt hij is geweldig. Wat zou ik zonder jou toch moeten (ik kan het aan Eros vragen)
Recommended Posts