Jump to content

Weer fout met geluidskaart.

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien weten paar nog dit topic

Oplossing was hiervan dus, dat ik de oude geluidskaart moest verwijderen. Gedaan. lekker kunnen gamen:)

Maar toen had ik een beetje gekloot met partities, hele computer deed het niet meer. Ik recovery erin stoppen. Windows opnieuw geinstaleerd, nu heb ik weer precies hetzelfde probleem als het bovenstaande topic, Alleen die oplossing werkt niet meer, want de PC heeft nooit contact gehad (na opnieuw instaleren) met die oude geluidskaart.

Weet iemand oplossing voor dit probleem?

MVG Reinier

Geplaatst:

Oplossing was hiervan dus, dat ik de oude geluidskaart moest verwijderen. Gedaan. lekker kunnen gamen:)

Maar toen had ik een beetje gekloot met partities, hele computer deed het niet meer. Ik recovery erin stoppen. Windows opnieuw geinstaleerd, nu heb ik weer precies hetzelfde probleem als het bovenstaande topic, Alleen die oplossing werkt niet meer, want de PC heeft nooit contact gehad (na opnieuw instaleren) met die oude geluidskaart.

MVG Reinier

Waarschijnlijk ligt het aan het moederbord want sinds je deze nieuw hebt kun je niet meer gamen. Het moederbord is erg belangrijk voor de pc en als deze het dus niet goed doet, heb je kans dat je veel dingen niet meer kunt doen. Je zou je BIOS kunnen flashen, hoewel ik betwijfel dat dit iets uithaalt. Ik hoop dat je nog garantie hebt...

Geplaatst:

MVG Reinier

Waarschijnlijk ligt het aan het moederbord want sinds je deze nieuw hebt kun je niet meer gamen. Het moederbord is erg belangrijk voor de pc en als deze het dus niet goed doet, heb je kans dat je veel dingen niet meer kunt doen. Je zou je BIOS kunnen flashen, hoewel ik betwijfel dat dit iets uithaalt. Ik hoop dat je nog garantie hebt...

Ik heb het probleem al gevonden:)

bij aperaatbeheer stond nog 1 spelpoort aan ofzoow, die had ik uitgeschakeld en het werkt nu weer:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...