Steel Dogg Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Hey iedereen. Afgelopen zaterdag heb ik na een paar weken weer geprobeerd online te gaan, alleen hij geeft fout 612 aan: DNS Server niet gevonden . Een paar weken geleden werkte het nog perfect. Ik werk met een router die ik ook op de PC heb aangesloten, die wel werkt Kan iemand me uit deze narigheid helpen? Alvast bedankt m.v.g. Steel Dogg P.S. Opnieuw aansluiten heb ik al geprobeerd, rechtstreeks op de modem, handmatig gegevens invoeren, maar tevergeefs Bewerkt: 8 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
Rivel Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Misschien kan je alles nog eens goed nachecken, en als dit niet lukt, de support van PS2 raadplegen! Reageren
Eros Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Als hij de server niet vindt betekend dat waarschijnlijk dat de kabel niet goed is aangesloten. Check dus alle kabels goed, en vervang de kabel eventueel om even te testen. Als het dan niet lukt moet je eens met een andere PS2 testen, want dan kan het misschien aan je PS2 zelf liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.