Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een wallpaper gemaakt in de 'moedertjesdag-sfeer' zeg maar...Ik heb hem ook gebruikt in de battle tegen .Djanick

post-16053-1178643861_thumb.jpg

Let niet op de rechterbovenhoek. Daar is het misgelopen, ik heb die pen tool niet echt helemaal onder de knie...

Geplaatst: (bewerkt)

Mooie wallpaper. Je hebt gebruik gemaakt van simpele brushes en je hebt simpele vormen getekend met de pen tool. Maar toch ziet het er allemaal mooi uit, omdat het goed is geplaatst en het kleurgebruik ook redelijk goed is. Ik zou alleen de tekst ietsje lichter maken en de opacity ervan wat lager zetten want nu staat hij er maar wat bij en past hij niet echt bij de rest van de wallpaper. Toch vrij goed gedaan 8/10. ;)

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

nice man maar text kan idd wat lichter :puh: maar rechter bovenhoek is helemaal niet zo erg oefen nog wel ff met die pentool maar ik vindt hem zo ook al vreed vet.

hij is simpel daardoor strak en netjes niet rommelig(jah de hoek dan ietsjes maar ok) ik geef eeeeeenn.

8,7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...