Pennywise The Clown Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Mijn tweede sig met PS. Rates & Comments please Bewerkt: 8 mei 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
profile Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Toen ik zag dat de titel icemen was,dacht ik aan kimi raikonnen. Maar nu weer ontopic . Ik vind het een mooie sig. Mooie render en kleuren. Een 7 Reageren
Eros Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 De achtergrond is erg mooi gedaan. Mooie plaatsing van brushes en goed kleurgebruik. Hij geeft het gevoel dat je wilt uitdrukken goed weer. De render vind ik iets minder. De kleuren zijn helemaal anders dan de rest van de signature. Je kan best alles terug in grijswaard zetten en dan terug opnieuw kleur geven. Want zo ziet het er echt niet mooi uit en het lijkt wel of de render er niet bij hoort. De tekst is goed geplaatst, het font is mooi gekozen en de kleuren zijn ook goed en dat maakt dat hij goed inblend in de rest van de signature. Het randje is simpel, maar meer moet dat niet zijn. Op de kleuren van de render na vind ik dit dus een heel goede signature, en je krijgt van mij dus een 8.5/10. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Thnx hierboven, Nog meer? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Mooie sig! Een 7! EDIT: BBCode goed gezet... >>> Door RonaldVC: Op deze manier hoor je niet te raten/beoordelen. Lees de Showroom regels even door om te zien hoe het wel moet. Gelieve hier voortaan op te letten.<<< Bewerkt: 8 mei 2007 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.