Jump to content

spelletje op site zetten

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een speelbestandje gemaakt, een spel dat ik gemaakt heb op adventure maker en nu wil ik graag de html code van dat bestand hebben zodat ik het op mijn site kan zetten.

Geplaatst:

Dit is niet helemaal duidelijk voor mij. Wil je dat je het op de site speelbaar is of moet je het kunnen downloaden van de site?

Geplaatst:

Ik denk dat hij bedoelt dat je het moet kunnen spelen op zijn site, in een webpagina. Mocht ik het mis hebben, dan mag de uitleg wel even vergeten worden ;)

Misschien is het handig om te vertellen welke extensie je bestandje nu heeft. Als je een *.exe bestandje hebt, dan zal je dat niet kunnen spelen op je site. Als je namelijk op de link klikt, wil de browser het bestand opslaan. Soms geeft de browser ook de optie dat je het kan openen, maar dan wordt het niet in een webpagina geopend.

Eigenlijk zo'n beetje de enige manier om een spelletje te spelen in een webpagina is Flash, of een *.php-bestand, alleen is het bij het laatste veel minder interactief. De kans dat je een bestandje kan omzetten naar één van deze twee is klein, al kan het naar Flash volgens mij wel (ik weet het niet zeker).

Ik hoop dat ik je een beetje op weg geholpen heb :bier:

Geplaatst: (bewerkt)
Als je hət online wilt zetten, kan je hət hət beste in flash doen. Ik veronderstel dat je huidige spel een exe is dus kijk eens op google naar exe to flash. ( http://www.google.be/search?hl=nl&q=ex...oeken&meta= )

EXE to Flash is onmogelijk, als hət niet een .exe flash spel is.

Overtijd hoorde ik iemand hier ook over bezig op MSN, hij vroeg me ook of dat kon. Ik zei dat hət niet kon waarop hij zij, "spijtig". Maar een tijdje later meld hij me dat hət wel ging. Ik zal zo nog even bij hem vragen hoe hij hət deed als hij hət al kon doen. :engel:

Edit: heb de persoon nog altijd niet gesproken, ik zal zo snel mogelijk vragen als ik die persoon zie. Sorry voor hət langen wachten op mijn reactie. (ifc3, die persoon zij me dat hij hət kon dus we zullen zien of hət ook echt zo is hè.)

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:
Als je het online wilt zetten, kan je het het beste in flash doen. Ik veronderstel dat je huidige spel een exe is dus kijk eens op google naar exe to flash. ( http://www.google.be/search?hl=nl&q=ex...oeken&meta= )

EXE to Flash is onmogelijk, als het niet een .exe flash spel is.

Overtijd hoorde ik iemand hier ook over bezig op MSN, hij vroeg me ook of dat kon. Ik zei dat het niet kon waarop hij zij, "spijtig". Maar een tijdje later meld hij me dat het wel ging. Ik zal zo nog even bij hem vragen hoe hij het deed als hij het al kon doen. :engel:

Je kunt een .exe omzetten naar .swf, als er eerst een .swf omgezet is naar .exe.

Simpel toch?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...