The GamerII Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Hey Gtaforummers. Ik ga proberen alle Rockstar spellen te kopen en misschien sommige te krijgen Mijn Rockstar Games -GTA 1 -GTA 2 -GTA London -GTA 3 -GTA Vice City -GTA San Andreas -GTA Liberty City Stories -GTA Vice City Stories -Midnight Club 3 Dub Edition -The Warriors -Manhunt -Canis Canem Edit De lijst met R spellen die ik 100% ga kopen in de loop van dit JAAR -Beaterator -Manhunt 2 -GTA IV -L.A. Noire -Max Payne 1 & 2 -Red Dead Revolver Ik heb alleen nog 1 probleem, bij het rijtje van Rockstar Games staat ook Vivisection.. Die ik er denk ik uit haal, want wat moet ik met zoiets Wish Me Good Luck Bewerkt: 9 mei 2007 door The GamerII Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 GTA London komt voor GTA 2 Reageren
The GamerII Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ja ik weet het, maar ik heb ze niet op helemaal op volgorde gezet. :$ Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Vergeet Rockstar Table Tennis niet. Die hoort er ook bij. Ook Bully zie ik nog niet bij je lijst staan. Er staan er wel meer niet bij, kijk maar op de site van Rockstar Games. Veel succes in ieder geval met je 'zoektocht'! Reageren
The GamerII Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Table Tennis koop ik later wel, maar dat rijtje is iedergeval, die ik 100% dit komende jaar ga kopen. En ik weet niet of je dit weet, maar Canis Canem Edit is het Europese woord voor Bully Reageren
AwiVC Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik heb alleen nog 1 probleem, bij het rijtje van Rockstar Games staat ook Vivisection.. Die ik er denk ik uit haal, want wat moet ik met zoiets Wish Me Good Luck :| Geen kwaad woord over dat spel!! Of je krijgt met mij te maken :dans: Reageren
The GamerII Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Weet trouwens hier iemand op welke platform(en) L.A. Noire komt (komen)? Bij de site+trailer staat geen platform Reageren
SamShine Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Weet trouwens hier iemand op welke platform(en) L.A. Noire komt (komen)? Bij de site+trailer staat geen platform Even Google'en zou geen kwaad kunnen denk ik.. Want L.A. Noiré komt op de Playstation 3 uit, zoals ook 'hier' te vinden is. Reageren
Die-hard Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Voorlopig enkel op de playstation 3, voor zover ik begrepen heb. Reageren
bril_idioot Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Wat dacht je van de beide Max Payne delen? () Die mogen natuurlijk niet aan je verzameling ontbreken, bovendien zijn ze allebei te halen uit de budgetbak (denk ik)... Bewerkt: 9 mei 2007 door bril_idioot Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Toffe games. Maar dat kost wel veel . Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd. Ik heb ze nog niet allemaal. Maar ik vind alleen gta (van R*) tof Reageren
GTA Monster Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Toffe games.Maar dat kost wel veel . Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd. Ik heb ze nog niet allemaal. Maar ik vind alleen gta (van R*) tof Is waar, ik heb de waar ze GTA hadden, alle GTA gekocht! Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Is max payne ook geen game van rockstar Reageren
Koen729 Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Nee, Max Payne is geen game van Rockstar. Ik denk dat je in de war bent met Manhunt 2? Sorry... :$ Bewerkt: 9 mei 2007 door Koen729 Reageren
bril_idioot Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Nee, Max Payne is geen game van Rockstar. Ik denk dat je in de war bent met Manhunt 2? http://www.rockstargames.com/maxpayne/ Beweer nu nog maar eens dat Max Payne geen Rockstar game is @ Nick: Zoals je misschien al vermoedde, Max Payne is inderdaad een Rockstar game Btw: Red Dead Revolver schijnt ook wel een toffe (budgetbak ) game te zijn En uiteraard ook van Rockstar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.