Jump to content

Donald Love's pakketje....


~Lance Vance

Recommended Posts

Ik ben best wel nieuwsgierig... Wat denk jij dat er in Donald's pakketje zat?

Het moet wel wat wezen wat hem enorm veel waard is, want eerst laat hij je zes valse pakketjes ophalen met de politie op je nek, en vervolgens laat hij je het echte pakketje halen met doorgedraaide Colombianen die je dood willen. Catalina zegt dat Miguel en zij zelf ook niet weten wat erin zit.

En waar zou Donald Love heen zijn...? We zien hem na 2001 nooit meer, is hij misschien vermoord en zijn pakketje leeggeroofd? Heeft hij zijn pakketje genomen en het eerste beste vliegtuig naar een ver land genomen omdat de situatie levensbedreigend voor hem werd? Waarom zou hij zijn miljoenenbedrijf achterlaten en ervandoor gaan met een pakketje? Wat kan er in vredesnaam zo belangrijk zijn?

Naja ik heb zelf geen idee, dus laat maar horen wat jullie denken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En waar zou Donald Love heen zijn...? We zien hem na 2001 nooit meer, is hij misschien vermoord en zijn pakketje leeggeroofd? Heeft hij zijn pakketje genomen en het eerste beste vliegtuig naar een ver land genomen omdat de situatie levensbedreigend voor hem werd? Waarom zou hij zijn miljoenenbedrijf achterlaten en ervandoor gaan met een pakketje? Wat kan er in vredesnaam zo belangrijk zijn?
Ik weet wel waarom hij zo mysterieus verdwijnd; Donald Love zou in een missie van Darkel, die tevens is geschrapt uit het spel, vermoord worden in een aanslag op Love Media. Hier volgt een citaat waarin Darkel wat bekender wordt:
Iedereen kent de zwervers in de oude spoortunnel op Portland, maar wat doen ze er eigenlijk en spelen ze ook een rol in GTA III? Nou, hier kan je het lezen:

De zwervers doen eigenlijk vrij weinig, ze spelen ook geen rol in de storyline. Ze staan er wel met Molotov's en deze gebruiken ze als je op hen schiet, slaat of iets anders met ze doet. Vroeger zou dat wel een rol in GTA III moeten hebben gespeeld, maar dit is later verwijderd. Waarom zeg ik nu:

GTA III zou na 9/11(11 september) gereleased worden. 11 september was toen nog gewoon een dag als de rest van de dagen van het jaar (met uitzondering dan van de feestdagen :clown:). Op 11 september gebeurde de ramp in het WTC. Je zult nu wel denken: 'Wat heeft die datum en die ramp nou met GTA III te maken?' Dat antwoord is vrij 'simpel'. In GTA III zou een personage genaamd Darkel zitten. Darkel zou een zwerver zijn en zou zijn missies vanuit de tunnel geven, bij de rest van de zwervers. Hij zou je allemaal terroristische missies geven waaronder een missie waarbij je met een Dodo het gebouw van Donald Love in moest vliegen. Omdat GTA III ná 11 september uit zou komen, zouden sommige mensen kunnen gaan denken dat Rockstar dit als verwijzing naar 11 september in GTA III heeft gestopt. Daarom zorgde Rockstar dat de Dodo geen vleugels meer had, dat Darkel een geschrapt personage werd, dat die zwervers daar zouden staan zonder enige reden en dat Doanld Love op een mysterieuze wijze verdwijnt. De Dodo bestaat overigens nog wel in GTA III maar is bijna(lees: bijna) onbestuurbaar. Het kan wel! Als je dat wilt moet je de Tut hieronder gemaakt door Lantyz volgen. Deze Tut kan je ook hier bovenin het General Forum vinden. Donald Love kom je nog wel later in de Storyline tegen. Klik anders hieronder voor zijn profiel.

Handige links:

Darkel's profiel op WikiGTA

Dodo

Donald Love's profiel op WikiGTA

Tut van Lantyz over het vlegen met de Dodo

Daarin zie je meteen waarom hij zo mysterieus verdwijnd, Rockstar moest een oplossing bedenken om Donald Love uit het spel te halen. Als hij er gewoon in zou blijven zou dat voor de GTA III'ers ook weer een raadsel zijn.

Verder heb ik een paar keer de uitspraak 'See you in Miami' gehoord, en Vice City is een soort Miami maar dan in gta-stijl, en in GTA Vice City zít Donald Love er weer...

VWO-er

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Maar GTA Vice City speelt zich dik 10 jaar voor GTAIII af, dus Donald kan nooit vanuit GTAIII naar GTA Vice City gegaan zijn.

En dat See you in Miami komt van Ray Machowski, dat zegt hij via de Pager in de missie Marked Man.

En is het ooit bewezen dat hij vermoord zou worden door Darkel?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar GTA Vice City speelt zich dik 10 jaar voor GTAIII af, dus Donald kan nooit vanuit GTAIII naar GTA Vice City gegaan zijn.

En dat See you in Miami komt van Ray Machowski, dat zegt hij via de Pager in de missie Marked Man.

En is het ooit bewezen dat hij vermoord zou worden door Darkel?

Nee, maar het is wel het waarschijnlijkst. De Dodo heeft ook clipped ('afgeknipte') vleugels, dat lijkt mij ook weer een verwijzing. Want de Dodo die gewoon rondvliegt rond de Harwood Junkyard heeft normale vleugels. R* is Darkel trouwens vergeten van de officiële site te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar GTA Vice City speelt zich dik 10 jaar voor GTAIII af, dus Donald kan nooit vanuit GTAIII naar GTA Vice City gegaan zijn.

En dat See you in Miami komt van Ray Machowski, dat zegt hij via de Pager in de missie Marked Man.

En is het ooit bewezen dat hij vermoord zou worden door Darkel?

Nee, maar het is wel het waarschijnlijkst. De Dodo heeft ook clipped ('afgeknipte') vleugels, dat lijkt mij ook weer een verwijzing. Want de Dodo die gewoon rondvliegt rond de Harwood Junkyard heeft normale vleugels. R* is Darkel trouwens vergeten van de officiële site te halen.

Dat hoeft niet van de site, zodat mensen dingen over Darkel weten... Van, Wie is Darkel? Waarom hij eruit is?, dat soort dingen... Maargoed.

Wat erin dat pakketje zat weet ik niet, waarom 'Donald Love' weg is weet ik ook niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...