Rullez Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ikga em binnenkort kopen . Heel erg veel plezier ermee. Ik heb hem al bijna 5 maanden. En ik gebruik hem vaak. Bij andere mensen als ik mij verveel. Thuis, en gewoon op straat als ik wat muziek wil. Jammer genoeg wordt ik ziek als ik hem in de auto gebruik. Maarja veel plezier met je toekomstige PSP. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik ga aan het einde van dit jaar of begin volgend jaar er ook een kopen maar dan moet ie wel wat goedkoper zijn als 170 euro Greetz Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ikga em binnenkort kopen . Heel erg veel plezier ermee. Ik heb hem al bijna 5 maanden. En ik gebruik hem vaak. Bij andere mensen als ik mij verveel. Thuis, en gewoon op straat als ik wat muziek wil. Jammer genoeg wordt ik ziek als ik hem in de auto gebruik. Maarja veel plezier met je toekomstige PSP. Bedankt ! Ik ga hem over een week kopen, in de kerstvakantie dus. Heb ik die vakantie nog wat te doen . Nog vraagje, welke gta is leuker vcs of lcs ? Reageren
Indycar series Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Dit vindt ik: Wil jij een lange missie lijn hebben? Koop dan VCS Wil je veel lol hebben? Dan gewoon 1 van de 2 Wil je de goedkoopste? Doe dan LCS Dus eigenlijk zou ik(als ik jouw was) VCS gaan halen. Vooral als je veel fun wilt hebben. Ik hoop dat ik jouw vragen beantwoord heb. Zo niet? PM me je vragen die je nog hebt. Groeten, Indycar. Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Je hebt me vraag perfect beantwoord ! Omdat ik binnenkort op vakantie ga wil ik een lange verhaallijn. dus ik neem vcs! Reageren
Harrison Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Neem VCS! Die heeft een lange verhaallijn, en is leuk! Reageren
Rullez Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Je hebt me vraag perfect beantwoord !Omdat ik binnenkort op vakantie ga wil ik een lange verhaallijn. dus ik neem vcs! Ik wil je wel even waarschuwen, want ik heb ook een PSP gekocht omdat ik veel in de auto zit. Maar wat blijkt. Ik wordt wagenziek. Erg zonde van mijn aankoop vind ik het niet, want ik heb er nog steeds veel plezier van. Maar als je hem specifiek koopt voor het reizen. Kijk dan eerst of je hem kan lenen van iemand, want het zou zonde zijn als je hem specifiek koopt voor het reizen. En ziek wordt als je naar het beeldscherm kijkt. Veel plezier met je toekomstige PSP. Reageren
DJRobin Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Bedankt voor de waarschuwing , Ik zal de psp van mijn neef eens lenen. Edit: Ik heb de PSP 10 minuten geleden gekregen ! Ik vind hem wel licht verder ziet de PSP er wel mooi uit! Ik kan er vanavond pas op spelen hij moet nog opladen. Edit: Nou hij is alweer kapot..hij las geen UMD's meer. Ik heb hem vandaag opgestuurd, moet ik maar een maandje wachten! Bewerkt: 7 februari 2008 door __Robin Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ik snap iets niet: Als ik de map foto's zelf aanmaak, en er iets inzet. Werkt het niet! Reageren
Rullez Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ik snap iets niet: Als ik de map foto's zelf aanmaak, en er iets inzet. Werkt het niet! Wat is de naam van de map? 'PHOTO'? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Zit de map PHOTO, in de map PSP? Wat voor files zijn het? .Jpg, .png, .gif. De PSP kan namelijk niet alles lezen, .jpg werkt zeker. Heb je twee of meer submappen in de map PHOTO gedaan? De PSP leest maar één submap. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Zit de map PHOTO, in de map PSP? Wat voor files zijn het? .Jpg, .png, .gif. De PSP kan namelijk niet alles lezen, .jpg werkt zeker. Heb je twee of meer submappen in de map PHOTO gedaan? De PSP leest maar één submap. Het zijn JPEG foto's, dan meteen de andere vraag erachter. Waar zit de AOSS knop. Bovendien moet ik blijkbaar voor muziek internet activeren, alleen heb ik geen draadloos netwerk. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Bovendien moet ik blijkbaar voor muziek internet activeren, alleen heb ik geen draadloos netwerk.Dat is voor de .WMA ondersteuning. Naar mijn weten moet je .MP3 files hebben, deze werken wel gewoon. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Bovendien moet ik blijkbaar voor muziek internet activeren, alleen heb ik geen draadloos netwerk.Dat is voor de .WMA ondersteuning. Naar mijn weten moet je .MP3 files hebben, deze werken wel gewoon. Hoe kan ik WMA aanzetten? Ik heb geen draadloos internet, MP3 zeg je hé? Maar ik RIP cd’s over in media player . Dus houd het maar op die WMA . Bewerkt: 11 maart 2008 door Fiegel5 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Hoe kan ik WMA aanzetten? Ik heb geen draadloos internet, MP3 zeg je hé? Maar ik RIP cd’s over in media player . Dus houd het maar op die WMA .Naar mijn weten moet je voor .WMA dus internet hebben..Als oplossing kun je misschien even google raadplegen en een converter zoeken die .WMA bestanden kan omzetten in .MP3 files. Anders zou ik het ook niet weten.. Bewerkt: 12 maart 2008 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.