Jump to content

[Tut] Net een psp gekocht?

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoe kan ik WMA aanzetten? Ik heb geen draadloos internet, MP3 zeg je hé? Maar ik RIP cd’s over in media player . Dus houd het maar op die WMA :D .
Naar mijn weten moet je voor .WMA dus internet hebben..

Als oplossing kun je misschien even google raadplegen en een converter zoeken die .WMA bestanden kan omzetten in .MP3 files. Anders zou ik het ook niet weten..

Waarop moet ik dan zoeken? :D

• 2 weken later...
  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DJRobin

5

• Apple-Mac

4

• Fiegel5

4

• Rullez

3

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Hey mensen ik ga binnenkort ook een psp kopen.

ik ga hem dan importeren van amerika van wege de lage koers van de dollar. De psp ga ik vooral gebruiken omdat je hiermee remotecontrol kunt hebben van je ps3 zelfs via internet. Dit heeft grote voordelen omdat ik me mediapc thuis gebruik om muziek door te streamen naar me ps3 en dan kan ik die gestreamde muziek altijd beluisteren met me psp (als er dan een hotspot in de buurt is).

maar ik had ook nog ff. een vraagje is het makkelijk om met je psp remote play te gebruiken via het internet??

en klopt het dat ik met een geimporteerde psp geen europese umd's kan afspelen?? en bestaat hier een tooltje voor om dit te omzeilen die regio codes? (mischien door hem om te laten bouwen met homebrew software?)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...