Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Deze signature ben ik zelf dat vond ik wel leuk om een keer te doen. Hier is hij uiteindelijk. Voor de mensen die mij niet geloven, maar ik heb echt zulke ogen! (Ik heb blauwe ogen BTW, ik post ook even orgineel)

Graag comments, rates and TIPS

Romano

@ Agent Kellerman

Ik was nog even bezig om het orgineel te verkleinen, omdat hij 640x640 was volgens mij nu heb ik hem even wat verkleint!

post-36878-1178658358.jpg

post-36878-1178658589.jpg

Bewerkt: door King Room
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie alleen het origineel, niet de sig

Oh, dat is de Sig :schater:

Mooi, maar weinig effecten

De BG is wel appart maar niet super

De Render is jij, maar geen effecten

de Front is mooi, goed leesbaar

De Border is te dun, voor mij part

Eindcijfer 6/10

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:

Opzicht leuk gedaan, maar er zitten zoals hierboven al gezecht weinig effecten op. Overlightning aan de rechterkant maakt het wel 'wat' effects, maar vanuit een stock had je hier zeker meer mee kunnen doen. In ieder geval is "King Room" mij nu iets bekender, aangezien ik eerst zou denken dat je een surinamer of iets dergelijks zou zijn :)

Ik heb betere werken van je gezien, deze keer krijgt KR een 5.5/10

Geplaatst:
Aangezien ik eerst zou denken dat je een surinamer of iets dergelijks zou zijn :)

Ik ben geen Surinamer hoor ;), ik ben net zo als jij Nederlands en mijn afkomst is ook niet surinamer maar van ver was mijn familie Russich..

Geplaatst:

Dit is wel heel erg goed :schater:

Eigelijk is dit niet goed een plaatje met wat font en het tweede is gewoon een plaatje

3/10

Greetings .Syfes

Geplaatst:
Dit is wel heel erg goed :schater:

Eigelijk is dit niet goed een plaatje met wat font en het tweede is gewoon een plaatje

3/10

Greetings .Syfes

als je goed leest kan je zien dat het 2e plaatje het orgineel is :puh:

ik vind het eerlijk gezegd ook niet al te goed gelukt, het is niet echt de formaat van een signature en er zitten effecten op die er niet echt bij passen, ik vind het wel goed gevonden maar het is niet erg spectaculair gemaakt. 5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...