Jump to content

Nieuwe website maken !

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTAForum leden,

Ik zou graag een website willen beginnen met .EU domein. Nu ga ik op één van die website's en dan snap ik er niets van. Nu wil ik graag van iemand hier een lijstje met wat ik allemaal moet doen om een .EU domein te starten. Ik zal het echt waarderen!

Alvast bedankt,

Woetsha.

Geplaatst:

Ik weet niet precies wat je bedoelt met "die sites", als het goed is zit je dan op een site van een zogenaamde webhost, anders zit je denk ik verkeerd. Als je niet op zo'n site zit, kan je met google wel het een en ander vinden, links naar zulke websites geven gaat tegen de regels van het forum in.

Eenmaal op zo'n site ga je op zoek naar iets over domeinen. Er zal ongetwijfeld wel een kopje met die naam ergens te vinden zijn, meestal lijdt dat naar een check om te kijken of het domein dat jij wil beschikbaar is. Niet ver daarvan in de buurt zal ook een knop zitten die een tekst heeft "bestellen" of "domein registreren" of in ieder geval iets in die trand. Je zult dan wat gegevens in moeten voeren, afhankelijk van de host, maar daar kan ik je niet verder mee helpen.

Opgesomd is het enige wat je moet doen op een website van een webhostingsbedrijf op te zoeken waar je domeinen kan registreren. Van te voren is het natuurlijk wel aan te raden om prijzen te vergelijken (vergeet ook niet de webspace die je er ook bij nodig hebt).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...